اخبار پلیس فارس

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۷:۲۳
کد خبر: ۳۲۷۹۹۰
اخبار پلیس فارس
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، کشف 100 کیلوگرم حشیش در ممسنی ، زانتیا و بیش از 45 میلیون خلافی، کشف 98 کیلوگرم تریاک در چند عملیات پلیس داراب، انهدام باند سارقان موتورسیکلت با 11 فقره سرقت در "جهرم"، کشف یک ونیم تن چوب قاچاق درکازرون، توقیف خودرو حامل 32 هزار لیتر سوخت قاچاق، مهم ترین اخبار پلیس فارس در 24 ساعت گذشته است

100 کیلوگرم حشیش در ممسنی کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی استان فارس گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی در بازرسی از کوله پشتی راکب یک دستگاه موتورسیکلت، 100 کیلوگرم حشیش کشف کردند

سرهنگ محمد عبادی نژاد با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری عوامل یگان امداد شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در موقعیت "خومه زار"، به یک دستگاه موتورسیکلت مظنون و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از کوله پشتی راکب این موتورسیکلت مقدار 100 کیلوگرم حشیش کشف و متهم نیز دستگیر شد.

عبادی نژاد با اشاره به تحویل این متهم به مرجع قضائی افزود: شهروندان اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

زانتیا و بیش از 45 میلیون خلافی

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: یک دستگاه خودرو زانتیا با 45 میلیون و 970 هزار ریال خلافی توسط  مأموران پلیس راه "فیروزآباد" توقیف شد.

سرهنگ "کسری سیروسی" در این زمینه گفت: مأموران پلیس راه "فیروزآباد" هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو زانتیا را به دلیل انجام تخلفات حادثه ساز متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده مشخص شد این خودرو دارای 45 میلیون و 970 هزار ریال خلافی می باشد.

 رئیس پلیس راه شمالی فارس تصریح کرد: بر اساس قانون خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

کشف 98 کیلوگرم تریاک در چند عملیات پلیس داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب استان فارس از کشف 98 کیلوگرم تریاک طی چند عملیات پلیسی خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی در تشریح این خبر بیان داشت :مأموران انتظامی شهرستان چند عملیات منسجم را در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان به اجرا گذاشتند.

  وی ادامه داد: در نتیجه این عملیات ها مقدار 98 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم دستگیر شدند.رستمی خاطر نشان کرد: شهرستان داراب محل ناامنی برای سوداگران مرگ است و خادمان مردم در مجموعه فرماندهی انتظامی این شهرستان، به شدت با اینگونه افراد برخورد می کنند.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت با 11 فقره سرقت در "جهرم"

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" استان فارس از انهدام باند سارقان موتور سیکلت با 11 فقره سرقت موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد

سرهنگ "عبدالعظیم انصاری"در تشریح این خبر گفت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان "جهرم" ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : در همین رابطه ، ماموران انتظامی بخش "کردیان" هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت که راکب و ترک نشین آن با سر و صورت پوشیده در حال حرکت بودند ، مظنون شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد : این موتورسوار با مشاهده خودرو پلیس ، با سرعت از محل فرار کرد که با تلاش ماموران توقیف و مقادیری قطعات اوراق شده موتورسیکلت  از متهمان کشف شد.

انصاری با اشاره به انتقال متهمان به پلیس آگاهی ،  تصریح کرد : این دو سارق در بازجویی های به عمل آمده به 11 فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی چهار نفر دیگر اعتراف کردند.

وی به دستگیری چهار نفر همدست این سارقان اشاره کرد و گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان"جهرم"درپایان به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک موتورسیکلت ضمن قفل و زنجیرکردن، آن را در مکان امن قرار دهید و حتما موتورسیکلت خود را شماره‌گذاری کرده و پلاک انتظامی شده را روی آن نصب کنید.

کشف یک ونیم تن چوب قاچاق درکازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس از کشف بیش از یک و نیم تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ مهرداد مشوق در تشریح این خبر گفت :ماموران پاسگاه "ابوالحیات" هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک و نیم تن چوب جنگلی قاچاق کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملی کشور بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد،

 از مردم این شهرستان خواست، چنانچه از فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب مطلع هستند، مراتب را بلا فاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

توقیف خودرو حامل 32 هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی، یک دستگاه تانکر ولوو حامل 23 هزار لیتر نفت سیاه قاچاق توقیف شد.

سرهنگ کرم الله گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مطلع شدند یک دستگاه تانکر ولوو حامل سوخت قاچاق درحال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی می باشد.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران به محور شیراز- اصفهان عزیمت و تانکر مورد نظر را مشاهده و متوقف کردند.گودرزی افزود: در بازرسی از این خودرو 23 هزار لیتر نفت سیاه قاچاق کشف و در این زمینه راننده خودرو دستگیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز