نماینده مردم ملایر در مجلس:

برای ادای دین شهید همدانی باید رهرو راه این شهید بود

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۳:۰۵
کد خبر: ۳۲۸۴۵۱
برای ادای دین شهید همدانی باید رهرو راه این شهید بود
علی‌نعمت چهاردولی با بیان اینکه برای ادای دین شهید همدانی باید رهرو راه این شهید بود، گفت: آرمان‎های شهدا را هیچ گاه نباید فراموش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرلشگر حسین همدانی اظهار کرد: شهادت سردار رشید اسلام که به واقع مالک اشتر و حبیب زمانه است در آستانه ماه محرم هدیه ارزشمندی از سوی پروردگار به این شهید بود.

وی با بیان اینکه سردار همدانی با شهادت به آرزوی خود رسید، خاطرنشان کرد: شهادت اجر و مزد سالیان سال مجاهدت دفاع از اسلام و دفاع از مردم و حرم خواهر امام حسین (ع) بود که نصیب این شهید بزرگوار شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه مرگ طبیعی برای چنین افرادی حیف است، گفت: اگر مجاهدت چنین افرادی نبود دشمن به اهداف خود دست یافته بود.

وی با بیان اینکه شهیدهمدانی از نوجوانی عمر خود را صرف دفاع از میهن اسلامی کرد، افزود: شهید همدانی با خلوص و تواضع همواره در جبهه‌های حق علیه کفر حاضر بودند و بدون انحراف از مسیر اصلی، راه شهادت را پیمود.

چهاردولی با تاکید بر اینکه شهیدهمدانی با شهادت نشان داد که راه دفاع از اسلام هیچ گاه بسته نیست، گفت: دفاع و مجاهدت در راه اسلام و ظلم‌ستیزی تعطیل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد با رسیدن به سن بازنشستگی دفاع را رها نکردند، خاطرنشان کرد: شهادت سردار به خیلی‌ها درس داد که آنچه ماندنی است ارادت به درگاه خداوند و دست نکشیدن از دفاع حریم اسلام و ظلم‌ستیزی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس ضمن دعوت از مردم برای تجلیل و تشییع باشکوه از شهیدهمدانی اظهار کرد: یاد و خاطره شهید را باید همواره گرامی داشت و در وداع و تشییع نهایت وظیفه خود را انجام داد.

وی با بیان اینکه برای ادای دین شهید همدانی باید رهرو راه این شهید بود، گفت: آرمان‎های شهدا را هیچ گاه نباید فراموش کنیم.

چهاردولی اضافه کرد: یادمان نرود چه خون‌هایی برای اسلام داده شده و اگر مزد و اجر شهادت می‎خواهیم باید آرمان‌های شهید را پاس بداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز