مدیر کل ورزش و جوانان:

اهمیت حوزه جوان کمتر از ورزش نیست

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۷:۲۸
کد خبر: ۳۲۹۵۷۷
اهمیت حوزه جوان کمتر از ورزش نیست
رسول منعم گفت: باید دو حوزه ورزش و جوان همپای یکدیگر فعالیت کنند چرا که اهمیت حوزه جوان کمتر از ورزش نیست و باید این موضوع در برنامه ریزی ها بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر کل ورزش و جوانان استان در نشستی صمیمی با دبیران سازمانهای مردم نهاد و کارکنان معاونت فرهنگی و امور جوانان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این جلسه ربانی مهر معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل به بیان گزارش اجمالی از فعالیتهای معاونت جوانان گفت: همدان از استان های برتر کشور در حوزه جوانان می باشد وخوشبختانه تعامل خوبی بین اداره کل و سازمان های مردم نهاد وجود دارد.

وی ادامه داد: روند مثبتی در عملکرد سمن ها وجود دارد و امیدواریم با حضور آقای منعم که سابقه مدیریتی بالای در ورزش کشور دارند این روند ادامه یابد.

در ادامه کارکنان معاونت جوانان و دبیران سمن ها به بیان دیدگاههای خود در حوزه های مختلف پرداختند .

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان پس از ارائه نقطه نظرات دبیران سمن ها ، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دبیران سازمانهای مردم نهاد استان اظهار داشت : فعالیت سازمانهای مردم نهاد استان مهم و تأثیر گذار است و امیدوارم که همچون گذشته شاهد افزایش کمی و کیفی فعالیت سمن ها باشیم که از شاخص های توسعه اجتماعی و فرهنگی استان می باشد.

وی گفت: جوانان بخش عظیمی از قشر پویا و فعال جامعه را تشکیل می دهند که با برنامه ریزی و تزریق فکرهای کارشناسی می توان به بسترهای غنی فرهنگی و اجتماعی در کشور رسید.

وی افزود:جوانان سرمایه های اجتماعی هستند که با مشارکت های اجتماعی و اعتماد سازی می توان نشاط اجتماعی را در این قشر بالا برد.

رسول منعم تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که وجود جوانان و مجموعه مطالبات آنها یک تهدید نیست بلکه یک فرصت اجتماعی است که برای بهره گیری بیشتر از این فرصتها باید به جوانان و مطالبات آنها بها داد که مشارکت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جوانان، یکی از راه های پرداختن به مطالبات جوانان است.

وی با بیان اینکه جوانان به هیچ وجه  تهدید نیستند افزود: جوانان پویا و متخصص می توانند راه توسعه جامعه در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و سایر بخش ها را فراهم نموده و با تزریق فکر و ایده های نو خلاقانه در پیشبرد اهداف جامعه نقش مهمی داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: مشکلات در همه جا وجود دارد و مجموعه اداره ورزش و جوانان بر مشکلات پیش روی فعالیت سمن ها واقف هستیم و با همت بالایی که در این قشر پر تلاش سراغ دارم می توان به زودی با اجرای برنامه هایی مدون آنان را مرتفع کرد.

وی ادامه داد: باید دو حوزه ورزش و جوان همپای یکدیگر فعالیت کنند چرا که اهمیت حوزه جوان کمتر از ورزش نیست و باید این موضوع در برنامه ریزی ها بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد .

منعم اظعار کرد: تلاش برای حل مشکلات جوانان یک وظیفه ملی است و حوزه جوانان اداره کل در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی باید اهتمام جدی داشته و سهم خود را در راه تحقق اهداف انقلاب ادا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز