فرماندار نهاوند:

بالارفتن سن ازدواج در جامعه زنگ خطری برای والدین و جوانان است

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۶:۲۲
کد خبر: ۳۲۹۶۸۷
بالارفتن سن ازدواج در جامعه زنگ خطری برای والدین و جوانان است
کریم حمیدوند بالارفتن سن ازدواج در جامعه را زنگ خطری برای والدین و جوانان دانست و افزود: هر شرایط ازدواج را تسهیل ببخشیم به همان اندازه در کاهش سن ازدواج موفق بوده‎ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از نهاوند، فرماندار نهاوند در ستاد ساماندهی امور جوانان نهاوند با اشاره به اینکه توجه به رفع مشکلات جوانان در جامعه موجب ایجاد نشاط و بالندگی اجتماعی می‎شود اظهار کرد: اگر به جوانان اعتماد داشته باشیم جامعه به رشد و تعالی می‎رسد.

وی بالارفتن سن ازدواج در جامعه را زنگ خطری برای والدین و جوانان دانست و افزود: هر شرایط ازدواج را تسهیل ببخشیم به همان اندازه در کاهش سن ازدواج موفق بوده‎ایم.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه مسئولان فرهنگی در این رابطه نقش مهمی دارند، افزود: بهره‎گیری از توان و ظرفیت روحانیون به عنوان مبلغان معنوی و فرهنگی جامعه با هدف بیان معایب بالا رفتن سن ازدواج در بین جوانان می‌تواند راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال یک‎هزار و 97 واقعه ازدواج در شهرستان ثبت شده گفت: این میزان در مقایسه با آمار بالای جوانان مجرد ناچیز است بنابراین باید به هر میزان که در توان داریم برای تسهیل امر ازدواج تلاش کنیم.

حمیدوند با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند در راه‎اندازی مجمع خیرین ازدواج از شهرستان‎های موفق استان بوده است افزود: این مجمع توانسته زمینه ازدواج 200 زوج را به سبک زندگی اسلامی مهیا کند.

وی اظهار کرد: در 6 ماهه امسال 213 واقعه طلاق در نهاوند به ثبت رسیده که معتقدم حتی یک واقعه طلاق بسیار برای جامعه مخرب است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز