امام جمعه کرمانشاه در هرسین:

مهم‌ترین پیام عاشورا امربه‌معروف و‌نهی‌ازمنکر است

۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۹:۳۲
کد خبر: ۳۳۱۴۳۵
مهم‌ترین پیام عاشورا امربه‌معروف و‌نهی‌ازمنکر است
نماز باعث توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که موجبات بقای اسلام را به دنبال دارد.

همایش آمران امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در شهرستان هرسین باحضور حضرت آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه در محل مسجد آیت‌الله حجتی (ره) این شهر بگزار شد.

D8

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه در این همایش گفت: مهم‌ترین پیام عاشورا امربه‌معروف و‌ نهی‌ازمنکر است که آمران امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر همچون انسان‌های آزاده تداوم بخش این حرکت عظیم هستند.

آیت‌الله علما یکی دیگر از برکات اثر عظیم عاشورا را برپایی نماز تفسیر کرد و اظهار داشت: نماز باعث توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که موجبات بقای اسلام را به دنبال دارد.

وی افزود:  امربه‌معروف‌ونهی ازمنکر به عنوان حافظ معیارها و ارزش‌های اسلامی است که نگاه عمیق به این موضوع از زمان قیام امام حسین (ع) شروع شد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: برپایی این فریضه باعث شناخت حقایق و حفظ دستاوردهای قیام عاشورا و ارزش‌های والای اسلامی خواهد شد و از نفوذ دشمنان که در صدد نابودی ارزش‌های دینی، اخلاقی و فرهنگی هستند جلوگیری خواهد کرد .

آیت‌الله علما ادامه داد: همه باید آمر امربه‌معروف‌ و نهی‌ازمنکر و شورای نگهبان دستاوردهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب باشیم.

یاور محمدی‌ فرماندار شهرستان هرسین نیز گفت: ماهیت امربه‌معروف‌ و نهی‌ازمنکر احساس مسئولیت درباره دیگران است که در وحله اول باید خو را پاکسازی و تذهیب نفس کنیم .

وی در پایان گفت: آمران به معروف وناهیان منکر بایستی موجب وحدت مسلمانان باشند و خود را در قبال ناهنجاری‌های جامعه و پیرامون خود مسئول بدانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز