فرزادخواه در گفت و گو با برنا:

هدفم تیرزدن در المپیک است

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۵:۲۱
کد خبر: ۳۳۳۴۳۴
هدفم تیرزدن در المپیک است
دینا فرزادخواه تیرانداز قزوینی تیم ملی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار برنا: تمام تلاشم را می کنم تا دوباره به اردوی تیم ملی برگردم و هدف اصلی ام حضور موفق در المپیک است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دینا فرزادخواه تیرانداز قزوینی تیم ملی و از ورزشکاران با آتیه استان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار برنا در آخرین خصوص تمرینات خود گفت: در حال حاضر بیشتر تمرکزم در تمرینات وضعیت آمادگی جسمانی و بدنی است و این روزها با جدیت بییشتری در حال تلاش هستم.

فرزادخواه  با اشاره به اینکه "تیراندازی ورزشی است که آمادگی ذهنی و جسمی بالایی نیاز دارد" گفت: تمام تلاشم را میکنم تا دوباره به اردوی تیم ملی برگردم و هدف اصلی ام حضور موفق در المپیک است که برای کسب این عنوان علاوه بر تمرینات تکنیکی به دنبال آمادگی ذهنی نیز هستم.

وی ادامه داد: برای مسابقات برون مرزی و داخلی برنامه ریزی هایم را انجام داده ام و در حال حاضر در حال تمرین در سالن تیراندازی هیات هستم و برنامه تمرینی ام را از مربیان ارشد تیم ملی گرفته ام، در رشته تیراندازی خفیف جایگاه خوبی در کشور دارم ولی در رشته تیراندازی با تفنگ رقابت بسیار نزدیک است و رقبای جدی را دارم.

نجمه خدمتی و الهه احمدی که از قهرمانان جهان و عنوان دار رنکینگ های جهانی از جمله رقبای اصلی من هستند.

وی افزود: برخی کمبودها در عدم حضور من در تیم ملی موثر بود اما در مجموعه هیات تیراندازی استان شاهد یک همکاری خوبی هستیم.

فرزادخواه در خصوص مسابقات پیش روی خود گفت: مسابقات لیگ برتر و سلاح های زمستانی در تهران برگزار خواهد شد و به دنبال افزایش رنکینگم در این مسابقات هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز