فرماندار پلدختر:

مدیران در مواقع بحران باید اطلاعات دقیقی از وضعیت شهرستان داشته باشند

۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۲:۰۱:۰۸
کد خبر: ۳۳۴۶۱۷
مدیران در مواقع بحران باید اطلاعات دقیقی از وضعیت شهرستان داشته باشند
فرماندار پلدخترگفت: در مواجهه با بحران احتمالی مدیران نباید شهرستان را ترک کنندومدیران در مواقع بحران باید اطلاعات دقیقی ازوضعیت شهرستان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از پلدختر لرستان ،جلسه مدیریت بحران شهرستان پلدخترغروب روز پنج شنبه  7/آبان ماه برگزارشد.

 فرماندار پلدختر در این نشست بر آمادگی صدرصدی دستگاههای عضو بحران شهرستان تاکید کرد.

نوراالدین در منان با بیان اینکه به دلیل وقوع بارندگی در ۴۸ساعت گذشته خساراتی به بخش های راه ها و معابر و باغات و کشاورزی و همچنین موتور تلمبه های حاشیه رودخانه کشکان وارد گردیده است عنوان کرد:

دستگاهها وظیفه دارنددرسریعترین زمان ممکن گزارشی از خسارات بارش ها و سیلاب های ۴۸ساعت گذشته تهیه و به فرمانداری شهرستان ارائه کنند.

 وی ادامه داد: بخشداران بایدبا همکاری دهیاران و شوراها برآوردی اولیه از خسارات بارش ها در روستاها داشته باشند.

درمنان بااشاره به درمعرض خطربودن پلدختر نسبت به سیلاب و آب گرفتگی گفت : باید نقاط آسیب پذیر سطح شهر که در معرض سیلاب هستند امشب رفع شوند.

 فرماندارپلدختربا تاکید براهمیت مدیریت مدیران در امر شناخت نقاط بحران بیان داشت : مدیران در مواقع بحران باید اطلاعات دقیقی ازوضعیت شهرستان داشته باشند.

وی  همچنین تصریح کرد: اشراف کامل در حوزه عمل بسیار با اهمیت است.

فرماندارپلدختربه مدیران شهرستان تاکید کرد: در مواجهه با مشکلات وبحران های احتمالی مدیران نباید شهرستان را ترک کنند و درصورت ترک کتباً با ذکر دلیل وتعین جانشین به فر مانداری اطلاع رسانی کنند.

نورالدین درمنان در پایان با بیان اینکه در بارش های اخیر علیرغم خسارات مادی ،خوشبختانه خسارت جانی نداشته ایم  ، بر اطلاع رسانی اداره امورعشایر شهرستان در خصوص احتمال وقوع سیلاب و خسارات احتمالی به عشایر منطقه تاکید کرد.

خبر نگار برنا : رضا جودکی نژاد – پلدختر لرستان

نظر شما
پرونده ویژه