اخبار پلیس فارس

۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۵:۱۱
کد خبر: ۳۳۵۷۴۵
اخبار پلیس فارس
به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس،توقیف دو دستگاه خودرو سواری با 22 میلیون خلافی،دستگیری سارق به عنف در شیراز،دستگیری 3 سارق موتور سیکلت با 5 دستگاه موتور سرقتی در گراش،کشف 50 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کازرون،کشف کالای قاچاق 350 میلیون ریالی در شهرستان جهرم مهم ترین اخبار پلیس فارس در 24 ساعت گذشته است.

توقیف دو دستگاه خودرو سواری با 22 میلیون خلافی

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس از توقیف دو دستگاه خودروی سواری بنز و سمند با 22 میلیون خلافی در جاده های این استان خبر داد.

 سرهنگ "کسری سیروسی" در این خصوص توضیح داد: در راستای پیشگیری از بروز تخلفات حادثه ساز، ماموران پلیس راه "قائمیه" هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو سواری سمند و یک دستگاه خودرو سواری بنز را به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در بررسی و استعلام بعمل آمده مشخص شد این دو خودرو دارای مبلغ بیش از 22 میلیون ریال خلافی هستند که هر دو خودرو جهت انجام مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند.

دستگیری سارق به عنف در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" از دستگیری یک سارق به عنف گوشی تلفن همراه در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "یوسف ملک زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت به عنف گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان در یکی از خیابان های جنوبی شیراز، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارق به نا م"س- ف" شناسایی و توسط ماموران کلانتری "21 کوی زهرا" دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" گفت: از این سارق به عنف گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و تحقیقات از وی جهت کشف سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

 

دستگیری 3 سارق موتور سیکلت با 5 دستگاه موتور سرقتی در گراش

فرمانده انتظامی شهرستان "گراش" استان فارس،از دستگیری 3 سارق حرفه ای موتورسیکلت و کشف 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی از آنها خبر داد.

سرهنگ دوم "علی بابایی" در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان "گراش" و شهرستان های همجوار، شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت ها در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، سه سارق موتور سیکلت در شهرستان "گراش" شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به یکی از مقرهای پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "گراش" خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های خود به سرقت 5 دستگاه موتور سیکلت اقرار کردند.

سرهنگ دوم "بابایی" بیان کرد: ماموران پس از استعلام از پلاک های موتور سیکلت ها متوجه شدند موتورسیکلت ها دارای سابقه سرقت از شهرستان "گراش" و شهرستان های همجوار می باشند.

وی به شهروندان توصیه کرد؛ چنانچه موتور سیکلت های خود را در محلی غیر از پارکینگ عمومی پارک می‌کنند آن را با وسایل ایمنی بازدارنده جهت جلوگیری از سرقت احتمالی مجهز کنند.

کشف 50 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" استان فارس،از شناسایی محل دپوی سوخت قاچاق سوخت و کشف 50 هزار لیتر گازوئیل در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "مهرداد مشوّش" با اعلام این خبر گفت: برابر اخبار واصله مبنی بر نگهداری سوخت قاچاق در کارگاهی واقع در بلوار ورودی شهر "کازرونماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی از آن مکان بازرسی کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از این مکان مقدار 50 هزار لیتر گازوئیل کشف، در این رابطه یک قاچاقچی سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاقچیان سوخت در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود را پیرامون این موضوع از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق 350 میلیون ریالی در شهرستان جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" استان فارس از کشف یک هزار ثوب انواع پوشاک قاچاق با ارزشی بالغ بر 350 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "عبدالعظیم انصاری" در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان "جهرم" هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده "لارستان" به سمت "جهرم" به دو دستگاه خودرو پژو 405 و سمند مظنون و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ها یک هزار ثوب انواع پوشاک قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق بالغ بر350 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه دو نفر دستگیر . به مراجع قانونی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز