مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین هشدار داد:

شهروندان نکات ایمنی را در نصب وسایل گازسوز رعایت کنند

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۸:۴۴:۱۱
کد خبر: ۳۳۵۹۶۵
شهروندان نکات ایمنی را در نصب وسایل گازسوز رعایت کنند
ذوالقدر با اشاره به افزایش مصرف گاز شهروندان در فصول سرد سال نسبت به استفاده ی صحیح از گازهای طبیعی و مایع در منازل و خودروها برای کاهش خطرات احتمالی جانی و مالی به مردم هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز افزود: وسایل گازسوز را باید در جایی نصب کرد که دارای اکسیژن کافی جهت احتراق گاز، دور از دسترس و محل تردد کودکان باشد و هرگز نباید این گونه وسایل در نزدیکی پرده و پنجره در معرض وزش باد یا جلوی در ورودی و خروجی منازل قرار گیرد.

ذوالقدر از شهروندان خواست از گذاشتن لوله بخاری در ظرف آب جدا خودداری نمایند و خاطرنشان کرد: لوله دودکش باید به طور کامل خارج از خانه و در هوای آزاد هدایت شود تا دود حاصل از احتراق وسیله گازسوز را به کلی از محل دور نماید و در خروجی آن حتما از کلاهک H استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه باید از بست‌های مناسب و فلزی برای اتصال شلنگ‌های فشار قوی به لوازم گازسوز استفاده شود، اضافه کرد: برای آزمایش و تست محل اتصال بست‌ها نباید از شعله کبریت و یا فندک استفاده شود.

‎ذوالقدر گفت: لولههای آکاردئونی به دلیل انعطاف زیاد و جدا شدن از دیوار یا بخاری از جای خود خارج میشوند، بنابراین از استفاده‌ این لوله‌ها به طور جدی خودداری شود.

مدیر عامل آتش نسانی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز