معاون امور عمرانی استانداری قزوین تاکید کرد:

ضرورت معرفی قزوین در سطح ملی

۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۴:۴۳
کد خبر: ۳۳۶۷۸۶
ضرورت معرفی قزوین در سطح ملی
حبیبی: برای جذب گردشگر، استان قزوین باید در سطوح ملی معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استانداری قزوین با بیان این مطلب اظهار داشت: استان قزوین دارای ظرفیت ها و جاذبه های مختلف و متنوعی در بخش های تاریخی،مذهبی و طبیعی است که برای معرفی آن باید سیاست گذاری و برنامه ریزی لازم را انجام داد.

وی افزود: در قزوین سوغات های زیادی برای مسافرین و گردشگران وجود دارد که شرینی سنتی،  صنایع دستی،کشمش، پسته، فندوق، زغال اخته و گردو بخشی از این ها را تشکیل می دهد.

قائم مقام ستاد خدمات سفر در استان با تاکید بر استانداردسازی محصولات و سوغاتی های استان قزوین بیان داشت: در حوزه گردشگری و معرفی ظرفیت های استان باید به جشنواره ها  توجه ویژه ای داشت و روز قزوین فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت ها و آثار استان در شبکه های ملی و سراسری  می باشد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره هندوانه، گیلاس، انار و انگور در استان تصریح کرد: از بسترها و زمینه های لازم برای رونق گردشگری، تامین زیرساخت ها در مناطق مختلف با صدور مجوزهای لازم، ارائه تسهیلات ارزان قیمت و امتیازات ویژه به سرمایه گذاران می باشد.

حبیبی گفت: علاوه بر آن باید یکسری تخفیف ها و امتیازاتی در تفریحگاه ها و بازدید از  آثار تاریخی به شیوه رایگان برای گردشگران در نظر گرفته شود.

معاون امور عمرانی استاندار بر حمایت و تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت گردشگری تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه های اجرایی باید بستر جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری را فراهم کنند و حداکثر همکاری را با این مجموعه داشته باشند تا سرمایه گذار احساس احترام و تعلق نسبت به استان پیدا کند.

وی در ادامه بر ترویج فرهنگ مهمان نوازی و ارتقای سطح برخورد و تکریم گردشگران از سوی کسبه بازار و اصناف تاکید کرد و در پایان افزود: ارائه کالاها و خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب از دیگر مولفه هایی است که می تواند رونق گردشگری را در استان به دنبال داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز