تقدیروقدردانی عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش روستایی از استاندار لرستان

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۸:۰۳:۵۷
کد خبر: ۳۳۷۷۹۲
تقدیروقدردانی عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش روستایی از استاندار لرستان
مربی تیم ملی کوراش وعضو هیات رییسه فدراسیون ورزش روستایی از استاندار لرستاوعوامل اجراییمسابقات کوراش جهانی تقدیروقدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،عظیم سبزوارعضوهیات رییسه فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی که به عنوان سرپرست و مربی تیم ملی(ب) کوراش جمهوری اسلامی ایران در دهمین دوره مسابقات جهانی کوراش در این مسابقات حضور داشت با توجه   به میزبانی شایسته شهرستان خرم آباد از مهندس هوشنگ بازوند استاندار محترم لرستان تقدیر و تشکر کرد. لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات 28 کشور حضور داشتند که تیم ملی ایران به مقام نایب قهرمانی رسید . ضمن اینکه برای اولین بار میزبانی مسابقات جهانی کوراش به ایران واگذار شد. 

سرپرست و مربی تیم ملی کوراش «ب» تصریح کرد: باید از حمایت‌های خوب بازوند، استاندار لرستان و عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر کنیم که حمایت‌های لازم را برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات داشتند. سالن بسیار زیبایی برای این رقابت‌ها تجهیز شده بود و استقبال خوبی هم از سوی تماشاگران صورت گرفت؛ در پایان هم تمام تیم‌های شرکت کننده و همچنین رئیس فدراسیون جهانی از میزبانی خرم‌آباد که دومین رویداد جهانی تاریخ ورزش خود را میزبانی می‌کرد تشکر کردند.

سبزواری گفت: ورزشکاران و جوانان ایرانی پتانسیل بسیار بالایی برای درخشش در سطح جهان در رشته کوراش دارند و اگر حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد بدون شک توانایی قهرمانی در جهان را هم خواهیم داشت. 120 ورزشکار از 28 کشور در این مسابقات حضور داشتند که کسب عنوان نایب قهرمانی جهان دستاورد بزرگی است، امیدوارم با حمایت‌های بیشتر بتوانیم این رتبه را ارتقاء دهیم.

عظیم سبزواری  با بیان این مطلب افزود:در رقابت های جهانی کوراش که به میزبانی مردم مهماندوست خرم آباد برگزار شد 28 کشور حضور داشتند و همین موضوع سطح کمی و کیفی رقابت ها چندین برابر کرده بود.

وی درباره عملکرد نفرات تیم های ملی الف و ب ایران نیز اظهار داشت:به هر حال با توجه به این که میزبان رقابت های جهانی بودیم شاید توقع این بود که مدال طلای بیشتری را کسب می کردیم اما بچه های ما با همه توان و بدون هیچ کم کاری در میدان مسابقه حاضر شدند و کادر فنی از عمکلرد آنها رضایت کامل دارد.

مربی تیم ملی کوراش اضافه کرد:رشته ورزشی کوارش از کشور ازبکستان شکل گرفته در نتیجه ورزشکاران این کشور شرایط بهتری نسبت به ما دارند اما قول می دهم اگر حمایت لازم از سوی مسئولین صورت گیرد شما شک نداشته باشید قهرمانی جهان دور از دسترس نیست و تیم ایران در آینده نزدیک به آنها خواهد رسید.

سبزواری در خاتمه خاطرنشان کرد:وظیفه خودم می دانم از استاندار لرستان،رئیس فدراسیون جودو و همه عزیزانی که کمک کردند میزبان رقابت های جهانی شویم تشکر ویژه داشته باشم و در پایان نیز از مردم خونگرم خرم آباد که ما در برگزاری هر چه باشکوهتر مسابقات همراهی کردند قدرانی صمیمانه دارم. 

سرپرست و مربی تیم ملی کوراش «ب»گفت:واقعا جا دارد از زحمات طاقت فرسا وچند ماهه اسطوره جودو ایران ولرستان آرش میر اسماعیلی در کسب میزبانی با رایزنی های فراوان وبرنامه ریزی مدون ومناسب در برگزاری آبرومندانه وبسیار خوب این مسابقات تقدیر ویژه کنم وبه آرش عزیز یک خسته نباشید جانانه بگوییم

گفتنی است در پایان رقابت های جهانی 2015 کوراش تیم ملی کشورمان با کسب 3 مدال طلا و 5 برنز پس از ازبکستان به مقام نایب قهرمانی رسید و ترکمنستان نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 گفتنی است  این  مسابقات  2 تا 6 نوامبر (11 تا 15 آبان ماه) در شهرستان خرم  اباد برگزار شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز