مدیرکل دامپزشکی استان لرستان:

کمبود آب اصلی‌ترین مشکل کشتارگاه صنعتی لرستان است

۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۰۷:۳۸:۵۳
کد خبر: ۳۳۸۴۷۹
کمبود آب اصلی‌ترین مشکل کشتارگاه صنعتی لرستان است
مدیرکل دامپزشکی استان لرستان گفت: در استان لرستان نیز دو کشتارگاه صنعتی، چهار کشتارگاه نیمه صنعتی و سه کشتارگاه سنتی وجود دارد که کمبود آب اصلی‌ترین مشکل در چند تا از این کشتارگاه‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش  خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، ابراهیم توکلی در جلسه بررسی کشتارگاه‌های استان لرستان اظهار کرد: تأمین گوشت سالم یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی هر کشور است و در حال حاضر 74 کشتارگاه صنعتی، 304 کشتارگاه سنتی در کشور وجود دارد و 48 کشتارگاه جدید نیز در حال احداث است.

وی افزود: در استان لرستان نیز دو کشتارگاه صنعتی، چهار کشتارگاه نیمه صنعتی و سه کشتارگاه سنتی وجود دارد که کمبود آب اصلی‌ترین مشکل در چند تا از این کشتارگاه‌ها محسوب می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان لرستان بیان کرد: کشتارگاه‌های سنتی که در برخی شهرستان‌ها دارای مشکلات بهداشتی زیاد هستند، بهتر است، تا پایان سال تعطیل شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ناقص بودن سیستم تصفیه فاضلاب و نبود کوره لاشه سوز از دیگر مشکلاتی است که در کشتارگاه‌های استان وجود دارد.

توکلی در پایان تبیین کرد: با توجه به اینکه ساخت کشتارگاه صنعتی در برخی مناطق توجیه اقتصادی ندارد، بهتر است که ساخت کشتارگاه بزرگ صنعتی برای تأمین چند شهرستان مورد توجه و بررسی قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز