معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان:

مهمترین وظیفه آموزش وپرورش لرستان استعداد یابی و توسعه ورزش همگانی است

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۰:۳۶
کد خبر: ۳۳۹۷۳۱
مهمترین وظیفه آموزش وپرورش لرستان استعداد یابی و توسعه ورزش همگانی است
معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش لرستان گفت :مهمترین وظیفه آموزش وپرورش لرستان استعداد یابی و توسعه ورزش همگانی است

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان فرید بهرامی روز یکشنبه افزود :المپیاد درون مدرسه ای طرح ملی قابل انعطاف وکم هزینه ای است ،که مدت دوسال در سطح کشور اجرا می شود و مهمترین هدف این طرح مدرسه دانش آموزمحوری در فعالیت های مدرسه است .

وی اظهار کرد: آموزشگاه ها برنامه های خاصی برای فعالیتهای ورزشی دانش آموزان تدارک می بینند که چون این برنامه ها به نوعی تحمیلی است.

وی تصریح کرد : این در حالی است که در طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای چون دانش آموزان مشارکت دارند نقش اصلی بر عهده آنها است .

بهرامی مهمترین وظیفه آموزش وپرورش را استعداد یابی و توسعه ورزش همگانی دانست وبیان کرد: همه طرحهایی که در پایه های مختلف تحصیلی اجرا شده است در راستای کیفیت بخشیدن به درس تربیت بدنی در مدارس و شناخت استعدادها و پرورش آن باید در مدارس انجام شود.

وی به کسب موفقیتهای دانش آموزان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: امسال دانش آموزان در فصل تابستان 71 مدال طلا ،نقره وبرنز در مسابقات کشوری کسب کردند که از جمله می توان به کسب مقام دوم در بخش ابتکارات آسیبهای اجتماعی و کسب 9 مقام دربخش سلامت از سوالات ریاست جمهوری اشاره کرد.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش لرستان در ادامه گفت :طرح جدید حیاط پویا نیز به مدارس ابلاغ شده است ودر این طرح سطح حیاط مدرسه با استفاده از نقاشی های هدفمند طراحی می شود تا دانش آموز را مجبور به حرکت و ورزش صبحگاهی مدارس با شور ،نشاط و رغبت بیشتری اجرا شود.

وی در ادامه به توزیع حدود دو میلیارد ریال امکانات ورزشی در سطح استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: با پیگیری ها و تلاش فراوران در سال گذشته حدوددو میلیارد ریال امکانات ورزشی به مدارس اختصاص یافت ولی با توجه به فعالیت 4هزار و200آموزشگاه این امکانات کافی نیست .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز