هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول

مصاف سخت خیبر با مردان دیار میرزا کوچک خان

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۵:۱۵
کد خبر: ۳۳۹۷۳۶
مصاف سخت خیبر با مردان دیار میرزا کوچک خان
تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ادمه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور روز دوشنبه مهمان داماش گیلان ومردان دیار میرزا کوچک خان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول، روز دوشنبه با انجام 10 بازی در شهرهای متخلف کشور پیگیری می‌شود که تیم خیبر در یکی حساس ترین بازی های خود مهمان داماش گیلان است.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد که چند هفته‌ای است بر روی نوار ناکامی قرار دارد و نتایج خوبی را نتوانسته به کسب کند این هفته در ورزشگاه عضدی رشت مهمان داماش گیلان است.

در این بازی که از ساعت14:30 دقیقه با سوت بابک وسیله بر آغاز می‌شود، خیبرها خود را برای یک دیدار حساس آماده کرده‌اند تا شاید با گرفتن امتیاز از تیم میزبان اندکی شرایط خود را در جدل بهتر کنند.

خیبر خرم آباد که در ابتدای لیگ توانست نمایش خوبی از خود به جای بگذارد و در صدر جدول مسابقات قرار بگیرد، روند نزولی خود را در حال سپری کردن است  تا این هم اکنون با 14 امتیاز در مکان هفدهم جدول بیست تیمی قرار دارد و تنها با تیم بیستم تنها 2 امتیاز فاصله دارد.

خیبر  با کمک‌های مالی علی دولتشاهی از حامیان ورزش استان لرستان، مبلغ 100 میلون تومان به حساب آنها واریز شده تا بتوانند در شرایط روحی بهتری برای بازی با داماش گیلان قرار بگیرند.

از سوی دیگر داماش گیلان از 5 بازی گذشته خود 2 برد و 2 مساوی و یک بخت را در مقابل حریفان خود به دست اورده و هم اکنون نیز با 16 امتیاز رده‌ی شانزدهم جدول مسابقات را در اختیار گرفته است و بدنبال از پیش رو برداشتن خیبر برای بهبود وضعیت خود در جدول مسابقات است.

برنامه زمان بندی هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول:

نساجی مازندران – ماشین سازی تبریز(شهید وطنی قائمشهر)

پیکان تهران – خونه به خونه بابل (شهدا شهر قدس)

شهرداری اردبیل – فولاد یزد (تختی اردبیل)

گیتی پسند اصفهان – پارسه تهران (آرارات اصفهان)

پاس همدان – صنعت نفت آبادان (قدس همدان)

داماش گیلان – خیبر خرم آباد (شهید عضدی رشت)

 فجر سپاسی شیراز – آلومینیوم هرمزگان (حافظیه شیراز)

 مس کرمان – آلومینیوم اراک (امام علی کرمان)

ایرانجوان بوشهر – گل گهر سیرجان (شهید بهشتی بوشهر)

 نفت مسجد سلیمان – مس رفسنجان (شهید بهنام محمدی)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز