فرمانده انتظامی استان ایلام:

خروج زائران از مهران از مرز ۱۳۰ هزار نفر گذشت

۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۰۸:۲۷:۳۲
کد خبر: ۳۳۹۸۷۸
خروج زائران از مهران از مرز ۱۳۰ هزار نفر گذشت
سردار دولتی از ابتدای آبانماه تاکنون بیش از 131 هزار زائر از پایانه مرزی مهران عازم عتبات عالیات شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، سردار دولتی با تاکید مجدد به همراه داشتن گذرنامه و ویزا برای شرکت در کنگره عظیم اربعین ،گفت: از ابتدای آبانماه تاکنون بیش از 131 هزار زائر از پایانه مرزی مهران عازم عتبات عالیات شده اند.

وی افزود: :روزانه بطور میانگین بین 5 تا 10 هزار زائر از این مرز تردد می کنند.

وی ادامه داد:بر اساس آمار های موجود از ابتدای آبانماه تا امروز تعداد 131 هزار و57 زائر از پایانه مرزی مهران عازم کشور عراق و عتبات عالیات شده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه حضور در کنگره عظیم اربعین مستلزم همراه داشتن گذرنامه و ویزا است،گفت:برنامه ریز های صورت گرفته برای جلوگیری از  اعزام بدون روادید زائران در نظر گرفته شده و کنترل ها از مبداء سفر زائران انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش گیت های ورود و خروج در پایانه مرزی مهران گفت: امسال سرعت و کنترل ها در تردد زائران بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعداد دستگاههای کنترلی و کارکنان گذرنامه به اندازه مورد نیاز تامین شده و اعزام زائران با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

سردار دولتی در پایان اظهار کرد: تردد از پایانه‌ مرزی مهران به سمت عراق رو به افزایش است و هرچه به ایام منتهی به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم به این آمار افزوده خواهد شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز