معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان:

اگر ورزش در بستر فرهنگ قرآنی قرار نگیرد تبدیل به یک تهدید می‌شود/تمسک به قران راه نجات انسان‌هاست

۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۰:۴۷
کد خبر: ۳۴۱۴۰۴
اگر ورزش در بستر فرهنگ قرآنی قرار نگیرد تبدیل به یک تهدید می‌شود/تمسک به قران راه نجات انسان‌هاست
دومین دوره مسابقات قران کریم ویژه جوانان، ورزشکاران و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان در مرحله استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: دومین دوره مسابقات قران کریم ویژه جوانان و ورزشکاران امروز در مرحله استانی با حضور ۲۸۰ نفر از منتخبین شهرستان ها در یازده رشته و در سه رده کارکنان، جوانان و ورزشکاران برگزار گردید.

روح‌ا... اسدی با بیان اینکه شاهد رشد کمی و هم کیفی مسابقات نسبت به دوره قبل بودیم، تصریح کرد: تعداد 280 نفر از بین بیش از هفتصدو پنجاه نفر در مسابقات شهرستان انتخاب شدند و سعی شده بود که آیات و احادیث انتخاب شده مرتبط با حوزه جوانان و ورزشکاران باشد.

وی با اشاره به انتخاب رویکرد مفاهیم محور اضافه کرد: به دنبال تاثیر فرهنگی در جامعه ورزش و جوان هستیم و با توجه به اینکه ورزش، امروزه روح حاکم بر کلیه فعالیت‌هاست که باعث هویت بخشی میشود پس انتخاب این رویکرد می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

اسدی با تاکید بر اینکه اگر ورزش در بستر فرهنگ قرآنی قرار نگیرد تبدیل به یک تهدید میشود، ادامه داد: عناصری که الگو می‌شوند فاقد کنش‌های دینی بوده و باعث از دست رفتن ارزش ها می‌شوند و در اینجا باید گفت که تمسک به قران راه نجات انسان‌هاست.

این مدیر فرهنگی و ورزشی با اشاره به اینکه به دنبال رشد و توسعه معرفتی، ایمانی و رفتاری قرانی در قشر جوان و ورزشکار می باشیم، افزود: نیازمتد ترویج اخلاق و فرهنگ قرانی هستیم و باید در این مسیر تلاش و کوشش کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از کلیه همکاران  اداره کل ورزش و جوانان و معاونت فرهنگی و شهرستان های استان عنوان کرد: همکارانم همت زیادی در برکزاری این دوره از مسابقات نمودند که حاصل همدلی، همفکری و کوشش این عزیزان می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز