امام جمعه موقت پلدختر:

تفکر بسیجی ایران را به یکی از قدرت های برتر جهان تبدیل کرده است

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۲:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۵۴۶
تفکر بسیجی ایران را به یکی از قدرت های برتر جهان تبدیل کرده است
امام جمعه موقت پلدختر گفت: امروز اگر ایران اسلامی در دنیا و خاورمیانه به عنوان یکی از قدرت های بزرگ مطرح شده و با قدرت های جهان وارد مذاکره می شود به خاطر تفکر بسیجی است .

به گزارش خبرنگاربرنادر پلدختر ، حجت الاسلام علی رحمتی در خطبه های نماز جمعه با بیان این که وحدت ،  همدلی و انسجام در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری یک فرهنگ بسیجی است اظهار داشت: اقتدار ، پیشرفت ، سازندگی و آبادانی امروز ایران اسلامی مرهون تفکر بسیجی است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج ، افزود:بسیج مخلص خدا ، فدایی دین ، اسلام و ارزش ها ، مدافع حق و حقیقت است که می تواند تمام قدرت ها را تسلیم و خاضع خود کند و در همه صحنه هایی که ورود پیدا می کند پیروز خواهد شد .

امام جمعه موقت پلدختر بیان کرد: بسیجی به خاطر این که ، ناصردین و ارزش های دینی است به موفقیت هایی رسیده و دست یافته و کسی که یاریگر دین خداست ویژگی های شامل شناخت دین و بصیرت را دارا می باشد .

وی عنوان کرد: بسیج در پنجم آذر 1358 به فرمان امام راحل به منظور مبارزه با توطئه های دشمنان و حفظ ارزش های نظام شکل گرفت اما تفکر و عرصه آن جهان شمول است .

رحمتی تشکیل نیروی مردمی بسیج را  یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیروزی های انقلاب ، اقتدار و پیشرفت ، استقلال سیاسی و وحدت و انسجام ملی در بین مردم ایران مرهون تفکر بسیجی است .

 

وی تصریح کرد: بسیجی باید با بصیرت کافی در هر برهه ای از زمان حق از باطل را شناخته  و در هنگام فتنه فضای آلوده و غبار آلود که تشخیص  حق از باطل مشکل است ، حق را  تمیز دهد .

وی به نقش فعال بسیج در دوران دفاع مقدس و سازندگی با جهاد علمی و جهاد سازندگی و غیره اشاره و خاطر نشان کرد: امروز بسیج علاوه بر حفظ آمادگی دفاعی و نظامی باید در حفظ وحدت و همدلی و یکپارچگی تلاش کند .

رحمتی اظهار داشت:بسیج به زمان خاصی اختصاص ندارد و محدود به دوره نظامی و جبه های جنگ  نمی شود و تا زمانی که دشمن وجود دارد و  دین خدا نیاز به یاریگرو ناصر دارد بسیجی باید در وسط میدان باشد .

امام جمعه موقت پلدختر گفت: امروز بسیجی باید در جبهه فرهنگی تلاش کند زیرا دشمن می خواهد از لحاظ فرهنگی به کشور نفوذ کند که بسیجی باید جلوی این نفوذ را بگیرد .

حجت الاسلام  رحمتی  اظهار داشت: لازمه دیگر بسیجی این است که تنها از ولی فقیه و رهبر زمان خود فرمان می گیرد و نه تنها به مسائل حکومتی بلکه از لحاظ عقیدتی و ارزشی تابع و مطیع و سرباز رهبری است ونهاد مردمی بسیج  به گروه ، حزب و جناح خاصی تعلق ندارد و فقط در راستای مقدسات نظام جمهوری اسلامی گام بر می دارد .

وی افزود: هفته بسیج فرصت مغتنمی است که اگر بین بسیجیان و نیروهای ارزشی اختلافی وجود دارد البته اختلاف سلیقه ای که امری طبیعی است جبران شود .

امام جمعه موقت پلدختربیان کرد: شناخت دوست و دشمن از مولفه های بسیج است که بصیرت بسیج برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است که روز به روز در فرهنگ بسیج شکوفا می شود.

پلدختر – خبرنگاربرنا – احسان مهرابی:

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز