دادستان کرمان خبر داد:

هلاکت یکی از سرکردگان باند های مواد مخدر در راین به همت سربازان گمنام امام زمان(عج)

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۳:۲۶
کد خبر: ۳۴۲۰۵۶
هلاکت یکی از سرکردگان باند های مواد مخدر در راین به همت سربازان گمنام امام زمان(عج)
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از انهدام یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)در شهر راین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛

دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:طی رصد اطلاعاتی بر باندهای کلان مواد مخدر متردد به استان کرمان،مامورین اداره کل اطلاعات استان کرمان موفق به شناسایی  وانهدام این باند قاچاق مواد مخدر وکشف108بسته مواد مخدر از نوع تریاک به میزان  1080کیلوگرم  شده اند.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان اعلام کرد: طی درگیری فی مابین نیروهای عمل کننده وقاچاقچیان مسلح یکی از اعضاء این باند قاچاق به نام(الف.خ) به هلاکت رسیده است و سه دستگاه خودرو و تعدادی دستگاه تلفن همراه نیز از اعضاء باندکشف وظبط گردیده است.

وی با بیان اینکه در این عملیات دونفر از اعضاء این باند شناسایی ودستگیر شده اند،افزود: پس از انجام موفقیت آمیز این عملیات، منزل سایر اعضاء باند در شهر کرمان مورد بازرسی مامورین اداره کل اطلاعات کرمان قرار گرفت که در این بازرسی مقدار 185 کیلوگرم مواد مخدر دیگر نیز کشف وظبط گردید.

شایان ذکر است باند مذکور از مدت ها قبل فعالیت های مجرمانه خود را با تهیه مواد مخدر از کشور افغانستان شروع و مواد مخدر را بصورت مسلحانه به داخل کشور حمل وتوزیع می نموده است.

دادستان عمومی وانقلاب استان کرمان هشدار داد:دستگاه قضائی استان کرمان به صورت قاطع وقانونی با باندهای مواد مخدر برخورد قضائی خواهد کرد و اجازه جولان از قاچاقچیان مسلح سلب خواهیم نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز