رئیس فدراسیون شنا:

فراز و نشیب‌های ورزش شنا در لرستان شایسته این استان نیست

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۴:۴۷
کد خبر: ۳۴۲۳۸۹
فراز و نشیب‌های ورزش شنا در لرستان شایسته این استان نیست
رئیس فدراسیون شنا گفت: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان،همواره دغدغه توسعه ورزش شنای استان را داشته است، چون یکی از چهره‌های ورزشی است و درک درستی از مقوله ورزش دارد.

به گزارش  خبرگزاری  برنااز لرستان، محسن رضوانی عصر امروز در مجمع انتخاباتی شنای استان که در سالن اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در چند سال گذشته، ورزش شنا در استان لرستان دارای فراز و نشیب‌های زیادی بوده است، بیان کرد: در مدت کوتاهی که عزیز پور ریاست اداره کل ورزش و جوانان لرستان را برعهده‌گرفته، همواره دغدغه توسعه ورزش شنای استان را داشته است، چون یکی از چهره‌های ورزشی است و درک درستی از مقوله ورزش دارد.

رضوانی بابیان اینکه هفت استخر در لرستان وجود دارد که زمان روی کار آمدن مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، از این تعداد شش استخر تعطیل بود، تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی استان و کوهستانی بودن منطقه سبب شده که فیزیک بدنی مردم لرستان برای فعالیت مؤثر در ورزش شنا مناسب باشد که خوشبختانه ما امروز در این ورزش، استعدادهای بسیار خوبی در استان لرستان داریم.

وی بابیان اینکه در استان لرستان باید آموزش نیروی انسانی در ورزش شنا جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: امید است که ورزش شنا در بعد همگانی نیز موردتوجه قرار بگیرد.

 به دلیل حفظ شئونات اسلامی، امکان حضور بانوان شناگر کشور در مسابقات خارج از کشور وجود ندارد، بنابراین درصدد این هستیم که مسابقات شنای بانوان کشورهای اسلامی را در ایران برگزار کنیم.

وی افزود: در راستای برگزاری مسابقات شنای بانوان کشورهای اسلامی، به هشت کشور اسلامی دعوت‌نامه فرستاده‌ایم که اگر درخواست ما را بپذیرند، در اواسط بهمن‌ماه امسال این مسابقات در تهران برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون شنا گفت: مسابقات شنای بانوان کشورهای اسلامی اواسط بهمن‌ماه امسال به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: سلامت جامعه درگرو توسعه ورزش همگانی است که امید است با ارزان کردن این ورزش در کشور، به عمومی کردن این رشته در جامعه کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز