رئیس شورای شهر شهریار:

به اجرای دقیق و زمان بندی شده پروژه ها توسط شهرداری مصر هستیم

۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۹:۰۲
کد خبر: ۳۴۲۵۷۱
به اجرای دقیق و زمان بندی شده پروژه ها توسط شهرداری مصر هستیم
مهدور رئیس شورای شهر شهریار گفت: افزایش تعامل با دستگاه‌های خدمات‌رسان از مهمترین اهداف سال سوم فعالیت شورای شهر شهریار است.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران ، علی مهدور رئیس شورای اسلامی شهر شهریار به مهم‌ترین سیاست‌های مورد نظر خود در ادامه فعالیت شورا در سال سوم اشاره و اظهار داشت : اجرای دقیق و زمان بندی شده پروژه ها ، خدمتگزاری به مردم و شهر  و  افزایش تعاملات با دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مهمترین اهداف سال سوم فعالیت شورای شهر برشمرد .

وی تعامل نزدیک شورای شهر با سایر دستگاهای خدمات رسان را در راستای کاهش مشکلات شهر ضروری دانست در ادامه تاکید کرد : اگر همه با همدلی  برای نیل به این هدف تلاش کنیم به نتیجه دلخواه که همانا رسیدن به ساختار شهری شایسته شهروندان است دست خواهیم یافت .

رئیس شورای شهر با تاکید بر مدیریت یکپارچه شهری افزود : تعامل بین دستگاهها در راستای برنامه ریزی صحیح و اجرای آن در کمترین زمان با همدلی و تدبیر محقق خواهد شد. و این مهم بایستی با دیدارها و نشست های کاربردی صورت پذیرد.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد شورای چهارم از ابتدای فعالیت این دوره از شهریورماه سال 92 تا آبان ماه سال جاری ارائه و عنوان کرد : در طی این مدت 202 جلسه و 2086 لایحه به شورا ارسال شده که 1398 از این لوایح تصویب شده و 515 لایحه مخالفت و 173 لایحه به کمیسیونهای پنجگانه ارسال شده است .

سخنگوی شورای شهر همچنین افزایش تعداد جلسات شورای شهر شهریار را باعث پیشرفت مطلوب امور ، در راستای رفع معضلات و مسائل شهری دانست و در ادامه خاطر نشان کرد : این امر نقطه قوت این شورا بوده و استمرار آن ضروری دانست .

رئیس شورای شهر شهریار بار دیگر بر جلب رضایت شهروندان تاکید کرد و افزود : میثاق ما با شهروندان این است که در پایان دوره شورای چهارم، شهر شهریار را به اهداف لحاظ شده در بودجه برسانیم و در این راستا مصمم هستیم تا بتوانیم بیش از پیش رضایت شهروندان محترم را کسب کنیم.

 مهدور گریزی هم به تآخیر در اجرای پروژه های شهری زد و در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تعلل در زمان بندی پروژ‌‌ه‌های شهری قابل قبول نیست افزود : به اجرای دقیق و زمان بندی شده پروژه ها توسط شهرداری مصر هستیم ، مردم هم از شهرداری انتظار دارند و خواستار تحول اساسی در شهر هستند .

وی تاکید کرد : با توجه به تعلل در مدیریت مالی برخی از پروژه ها تعطیل و یا روند بسیار کندی دارند بطوریکه ماه ها از زمان بندی برای اتمام و بهره برداری از آنها میگذرد ، این پروژه ها تماما دارای ردیف اعتباری در بودجه 94 بودند و ریز پروژه ها در پیوست بودجه نیز آورده شده است . 

 رئیس شورای شهر با بیان اینکه دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم ، خاطر نشان کرد : باید وضعیت گذشته را به شرایط بهتر تبدیل کنیم .

علی مهدور رئیس شورای اسلامی شهر شهریار به اتفاقات روزهای گذشته اشاره کرد و در ادامه افزود : نظارت بر عملکرد ، طرح سئوال ، استیضاح و برکناری شهردار از وظایف ماست و همه ما در برابر آرا و اعتماد مردم مسئول و پاسخگو هستیم .

وی در تائید سخنان خود خاطر نشان کرد : طرح سوال از شهردار غرض ورزی نبوده بلکه اعضای شورا حق دارند بر عملکرد شهردار نظارت داشته باشند .

سخنگوی شورای شهر در ادامه سخنان خود  تاکید کرد : شورا هیچوقت به دنبال مسائل جناحی و منفعت شخصی نبوده و نخواهد بود ، چرا که براساس سوگندی که خورده ایم در راستای احقاق حقوق مردم در برخورد با کم کاری ها ذره ای کوتاه نخواهیم آمد .

مهدور همچنین به پروژه‌های افتتاح‌ شده در دوره چهارم اشاره و افزود : افتتاح سالن ورزشی شهید اشرف ، اتصال خیابان تیسفون به شهرک جعفریه ، افتتاح جاده سلامت در اندیشه ، افتتاح مرکز آتش نشانی کهنز ، سوله ورزشی کردزار ، اتصال شهرک اداری به شهرک صدف ، افتتاح ساختمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ، احداث پارک های محله ای در وائین و مناطق و نواحی ، تقاطع غیر همسطح شهدای کهنز و کلنگ زنی پروژه های سرمایه گذاری در شهریار که توسط  وزیر محترم کشور به بهره برداری رسیده از جمله پروژه‌های مهم در دوره چهارم شورا بوده است .

وی در ادامه به اجرای ده ها طرح و پروژه ی شهری در سطح منطقه اشاره و تقاطع غیر همسطح شهید صیاد شیرازی را بعنوان پروژه شاخص نام برد .

رییس  پارلمان شهری شهر در پایان سخنان خود  از همراهی مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان شهریار بویژه امام جمعه محترم ، فرماندار محترم  ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، همراهی و همدلی همکارانم در شورای شهر و مجموعه بزرگ شهرداری شهریار صمیمانه تشکر و قدردانی کرد  .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز