فرماندار محمودآباد:

واحدهای خبازی در محمودآباد رتبه بندی می شوند

۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۳:۳۶:۲۰
کد خبر: ۳۴۳۵۵۶
واحدهای خبازی در محمودآباد رتبه بندی می شوند
چهارمین کارگروه آرد و نان شهرستان محمودآباد در سال جاری در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ این جلسه به ریاست یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد و با حضور محمود سلطانی، معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور، حسین زراعتی، معاون فرمانداری، ناصر فتاحی، بخشدار مرکزی و سایر اعضای این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

 فرماندار محمودآباد طی سخنانی در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: نان به عنوان کالای مصرفی و نیاز روزانه مردم از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نیاز است به منظور ارائه نان با کیفیت و مرغوب به شهروندان نظارت ها بر واحدهای خبازی افزایش یابد.

یحیی یوسف پور با تاکید بر اهمیت آموزش خبازان اعلام داشت: آموزش همواره مبنای تمامی تغییرات اجتماعی بوده و موجب افزایش دقت لازم و ارتقای کیفیت نان شده و هرچه خبازان در این حوزه بیشتر آموزش دیده شوند میزان رضایتمندی شهروندان را بیشتر به همراه خواهد داشت.

وی گفت: نوسازی و بازسازی واحدهای خبازی سطح شهر و بروز رسانی تجهیزات و ماشین آلات طبخ نان در ارتقاء کیفیت نان به شکل مستقیم تاثیر گذار بوده و با کیفی سازی نان شهروندان با اطمینان خاطر اقدام به تهیه نان مصرفی خود می نمایند.

رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان محمودآباد با اشاره به فعالیت 133 واحد خبازی در شهرستان محمودآباد  نبود نقدینگی را یکی از مشکلات خبازان اعلان و گفت: در اواسط آبان ماه سال جاری 23 واحد خبازی شهرستان محمودآباد به علت عدم نقدینگی مالی نسبت به خرید آرد اقدام ننموده و این موضوع موجب تعطیلی برخی واحدهای خبازی در سطح روستاها شده و خرید نان را برای مردم در روستاها دچار مشکل نموده است.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه نان قوت اصلی مردم است گفت: تعطیلی واحدهای خبازی تبعات زیادی را برای شهرستان به همراه خواهد داشت و با توجه به دستورالعمل استانی صادره مبنی بر عدم صدور پروانه واحد خبازی بدون نظر مساعد فرماندار و کارگروه آرد و نان شهرستان باید تعطیلی واحدهای خبازی نیز با نظر فرماندار و کارگروه صورت پذیرد.

یحیی یوسف پور با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی از سوی واحدهای خبازی خواستار نظارت بیشتر دستگاههای ذیربط در این خصوص شد و گفت: بنا به گزارش همکاران در بازدید های میدانی انجام شده در این زمینه به نتیجه مطلوب نرسیدیم و دستگاههای مسئول باید دقت لازم را داشته باشند.

ایشان ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر واحدهای خبازی خواستار بازرسیهای مستمر و پیگیریهای لازم در حوزه رعایت مسائل بهداشتی از سوی کلیه اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان شده تا مسائل بهداشتی به حداقل برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: در راستای جلب رضایت شهروندان از کیفیت نان ، واحدهای خبازی رتبه بندی شده و شاخص ارزیابی این واحدها  بر اساس عملکرد مطلوب و رضایت بخش آنان است.

فرماندار محمودآباد با اشاره به الزام نوسازی واحدهای خبازی اعلام داشت : بخش اعظمی از واحدهای خبازی شکل سنتی داشته و باید در زمان تجدید پروانه الزام به نوسازی داشته تا شرایط نان سالم در محیط بهداشتی فراهم و موجب جلب رضایت شهروندان گردد.

وی خاطرنشان کرد در نظر است نانوایهایی که عملکرد خوبی داشته باشند تشویق شده و این معیار خوبی برای ایجاد رقابت و قدرشناسی از زحمت کشان این عرصه می باشد.

Pic_1394090312036

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز