معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرائم دادگستری استان لرستان :

اجازه نمی دهیم از احساسات عشایروطوایف توسط سوداگران انتخاباتی سوءاستفاده شود

۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۸:۳۰
کد خبر: ۳۴۳۷۲۹
اجازه نمی دهیم از احساسات عشایروطوایف توسط سوداگران انتخاباتی سوءاستفاده شود
معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرائم دادگستری استان لرستان گفت: اجازه نمی دهیم از احساسات عشایروطوایف توسط سوداگران انتخاباتی سوءاستفاده شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از پلدختر لرستان  ،نخستین جلسه ستاد ویژه پیشگیری وپیگیری ورسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی درنشست شورای اداری شهرستان پلدختر با حضورمحمد تقی شاکرمی معاون پیشگیری از وقوع جرائم دادگستری استان لرستان ومسئولین شهرستان پلدختربرگزار گردید.

در این نشست محمد تقی شاکرمی معاون اجتماعی وپیشگیری از جرائم انتخاباتی با بیان اینکه مسئولیتی که به ما داده شده است از طرف مردم بوده ویک امانت است ، گفت: ما در سایه حکومت اسلامی هستیم وحکومت یعنی مردم وبه همین دلیل وظیفه مسئولین است که مردمداری را جدی بگیرند.

شاکرمی اضافه کرد:ما به پشتیبانی مردم وحضورپرشور آنها در انتخابات است که اینگونه قدرتمندانه در برابر دشمنان ایستاده ایم و اگرالان امنیت داریم وانتقاد می کنیم مدیون جراتی هستیم که شهدا به ما داده اند وشهدا متعلق به خود این مردم هستند وتازمانی که به فرموده امام خمینی (ره)مردم در صحنه هستنددشمنان هیچ کاری نخواهند کرد.

وی بااشاره به بحث پیشگیری از جرایم انتخاباتی عنوان کرد: تمام برنامه های نظام در این زمینه توسط مردم پیش می رود.

معاون اجتماعی و پیشگیری ازوقوع جرائم دادگستری استان به زمانبندی وقوع جرائم درانتخابات اشاره کرد وافزود: جرائم انتخاباتی قبل از انتخابات ، بعد از انتخابات وپس از انتخابات به وقوع می پیوندند ودر این راستا قبل از انتخابات بدین دلیل مهم است که ما باید با آسیب شناسی به موقع از بروز اختلال ومشکلات در ایام برگزاری انتخابات وپس ازآن جلوگیری کنیم.

محمد تقی شاکرمی با بیان اینکه جرائم انتخاباتی توسط یقه سفیدها یعنی کارگزاران دولتی وکاندیداها وبرخی از خود مردم که فریب می خورندصورت می گیرداظهارکرد:ایجاد فضایی آرام وسالم برای برگزاری انتخابات آتی هدف ماست.

وی به مبحث تفکیک قوا درنظام جمهوری اسلامی اشاره وبیان نمودند: وظیفه هر قوه مشخص وتعریف شده است ووظیفه نماینده قانون گذاری است وکاندیدی که در زمان تبلیغات برای جذب رای به مردم می گوید ما کارخانه می سازیم حرفی اشتباه می زندومردم را فریب می دهد چون اینگونه فعالیتی در حیطه کار دولت ودستگاه مجریه است.

معاون اجتماعی و پیشگیری ازوقوع جرائم دادگستری استان لرستان با ذکر این نکته که تخریب وخدشه به حیثیت دیگران از تخلف می گذرد وجرم محسوب می شودگفت: اجازه تخریب به هیچ کسی را نمی دهیم زیرا تخریب یک ترور معنوی است واز ترور فیزیکی هم بدتر است.

وی به جرائم دیگری از انتخابات اشاره کرده وگفتند: اعمالی مانند دیوارنویسی روی خانه های مردم ومنازل مسکونی جرم است وانجام اینگونه اعمالی امکان درگیری وناامنی نیزدارد.

 

 

رضا جودکی نژاد: خبرنگار خبرگزاری برنا لرستان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز