مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

نظارت وفرهنگ‌ سازی ازماهیت و استراتژی پدافند غیرعامل است

۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۴:۴۸
کد خبر: ۳۴۳۸۸۹
نظارت وفرهنگ‌ سازی ازماهیت و استراتژی پدافند غیرعامل است
محمود مومن نسب افزود: از ابتدای سال 93 تاکنون نزدیک به ۱۸۰ هزار نفر ساعت برنامه ریزی آموزشی از جنس پدافند غیرعامل در سطح استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازدهدشت؛ همایش سازه‌ های امن و اقتصاد مقاومتی با حضور فرماندار، جمعی از مدیران و کارشناسان استانی و مسئولین شهرستانی در دهدشت برگزار شد.

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری کهگیلویه وبویراحمد،در این همایش گفت: از ابتدای سال 93 تاکنون قریب به ۱۸۰ هزار نفر ساعت برنامه ریزی آموزشی از جنس پدافند غیر عامل در سطح استان صورت گرفته است.

محمود مومن نسب افزود: از ابتدای سال 93 تاکنون نزدیک به ۱۸۰ هزار نفر ساعت برنامه ریزی آموزشی از جنس پدافند غیرعامل در سطح استان صورت گرفته است.

وی، پدافند غیرعامل را به عنوان موضوع اساسی و پایه جامعه امروز دانست و اظهار داشت: شناخت دقیق‌ تر مفاهیم و جایگاه این مبحث می‌ تواند اقدامی موثر در ارتقای سطح آمادگی ها باشد.

محمود مومن ‌نسب، سیاست ‌گذاری، نظارت، فرهنگ‌ سازی و آینده‌ نگری را ماهیت و استراتژی پدافند غیرعامل دانست و افزود: با توجه به وضعیت شهرستان کهگیلویه و قرارگیری در معرض آسیب‌ های ناشی از بلایای طبیعی، ایجاد آمادگی پیش از بحران، حائز اهمیت است.

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری با بیان اینکه، همایش سازه های امن و اقتصاد مقاومتی برای نخستین ‌بار در شهرستان کهگیلویه برگزار شد، تصریح کرد: طی دو سال اخیر سعی کردیم نگاه و رویکرد پدافند غیرعامل بیشتر به سمت فرهنگ سازی، ارتقاء سطح آگاهی عمومی و تخصصی در بخش‌ های مختلف جامعه باشد.

در این همایش اساتید حوزه های فنی و مهندسی و اقتصادی، مطالبی را درباره چگونگی مقابله با تهدیدات و خطرات احتمالی ناشی از بحران های روز بیان کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز