رئیس هیات ژیمناستیک استان گلستان:

کلاس مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک در گرگان در حال برگزاری است

۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۷:۳۳
کد خبر: ۳۴۳۹۸۸
رئیس هیات ژیمناستیک استان گلستان گفت: کلاس مربیگری درجه 3 ژیمناستیک از روز دوم آذرماه در سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی آزادی کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان، علی عرفانیان در حاشیه برگزاری این کلاس اظهار کرد: کلاس مربیگری درجه 3 ژیمناستیک هنری آقایان از روز دوشنبه دوم آذرماه در سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این کلاس مربیگری 33 نفر از استان های تهران، مازندران، مرکزی، سمنان، خراسان رضوی، کردستان و گلستان حضور دارند.

عرفانیان ادامه داد و تصریح کرد: مدرس این دوره مربیگری خودم هستم و در این کلاس شناخت وسایل و حرکات همراه با بدنسازی حرکات آموزش داده می شود.

رئیس هیات ژیمناستیک استان گلستان از برگزاری کلاس مربیگری ژیمناستیک برای بانوان نیز خبر داد و گفت: این دوره از 12 تا 18 آذرماه با مدرسی لیلا بهرامی از استان تهران در سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

علی عرفانیان از برگزاری این کلاس ها ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: امیدواریم تا بتوانیم با برگزاری این کلاس ها سطح فنی مربیان استان را بالاتر ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز