معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان:

ارتباط بین دانشگاه‌ها و شهرداری مغفول مانده است

۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۴:۵۵
کد خبر: ۳۴۴۲۱۳
ارتباط بین دانشگاه‌ها و شهرداری مغفول مانده است
معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ارتباط بین دانشگاه و شهرداری مغفول مانده است، اظهار کرد: بسیاری از مطالبات شهرداری به ظرفیت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ارتباط بین دانشگاه و شهرداری مغفول مانده است، اظهار کرد: بسیاری از مطالبات شهرداری به ظرفیت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها نیاز دارد.

محمود محمدی ظهر امروز در جمع معاونان پژوهشی دانشگاه‌های اصفهان و کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد خدماتی تعریف شده است به همین دلیل از مباحث پژوهشی و بهبود سازمانی دور مانده و از دستاوردهای پژوهشی استفاده چندانی نکرده است.

وی ادامه داد: اهمیت موضوع پژوهش را همه درک می‌کنند اما در خروجی آن ابهام وجود دارد.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان تصریح کرد: بسیاری از مواقع طرح‌های پژوهشی خوبی تعریف می‌شود اما هیچ‌گاه به سرانجام نمی‌رسد بنابراین باید برای رسیدن به مقصود باید مابین بخش پژوهش و اجرا ارتباط برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری نیازمند این است که بسیاری از مطالبات خود را از بیرون دستگاه حل‌وفصل کند و برای این کار نیاز به استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها دارد.

محمدی اظهار کرد: در سال‌های گذشته ارتباط پژوهش‌های دانشگاهی با بخش‌های مختلف به ویژه صنعت بیشتر شده اما ارتباط دانشگاه با نهاد اجرایی همچون شهرداری مغفول مانده است که امیدواریم با همکاری معاونان پژوهشی دانشگاه‌های سطح اصفهان این مهم به وقوع بپیوندد.

وی در خصوص تاریخچه تشکیل این معاونت گفت: معاونت برنامه‌ریزی و پژوهش در سال 87 شکل گرفت و می‌توان گفت که با تشکیل این معاونت در حوزه پژوهش و جذب بودجه شهرداری نظم ایجاد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز