فرمانده مرزبانی خوزستان:

اعزام زائران اربعین حسینی در فضایی آرام و روان در حال انجام است

۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۶:۴۸
کد خبر: ۳۴۴۲۹۲
اعزام زائران اربعین حسینی در فضایی آرام و روان در حال انجام است
فرمانده مرزبانی استان خوزستان، گفت: روند اعزام زائران اربعین حسینی از دو مرز چذابه و شلمچه در فضایی آرام و روان در جریان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خوزستان؛ سردار عبدالله نظرپور در گفتگو با برنا در اهواز، اظهارداشت: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی که از دو مرز زمینی چذابه و شلمچه راهی عتبات عالیات می شوند تا بازگشت آنان از کربلای معلا ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی و تعامل همه دستگاهها و مسئولان امنیتی ، مرزبانی و اجرایی روند اعزام زائران اربعین حسینی از دو مرز چذابه و شلمچه در فضایی آرام و روان در جریان است و چنانچه اختلال جزیی در این روند ایجاد شود به سرعت حل می شود.

این مقام نظامی در خوزستان، با بیان اینکه نظم و انضباط زائران و امکانات رفاهی در دو مرز چذابه و شلمچه در مقایسه با دو سال گذشته بسیار بهتر شده است، افزود: الزام داشتن روادید و گذرنامه معتبر برای زائران تا حدودی زیادی تردد زائران را نظام مند کرده است.

سردار نظرپور با اشاره به اینکه از ماه ها قبل برای تردد زائران اربعین حسینی با مسئولان و مرزبانی عراق هماهنگی های لازم انجام شده است، خاطرنشان کرد: در سایه این تعامل مشکلات به حداقل رسیده و زائران با خیال آسوده تری به عتبات عالیات مشرف می شوند.

فرمانده مرزبانی خوزستان، تاکید کرد: شرایط تردد در دو سوی مرزهای شلمچه و چذابه روند مطلوبی دارد و امکانات لازم برای جابجایی زائران پس از عبور از مرزهای از سوی مسئولان عراقی فراهم شده است.

وی همچنین به زائران اربعین حسینی توصیه کرد قبل از رسیدن به پایانه های مرزی چذابه و شلمچه گذرنامه و روادید همراه داشته باشند تا در مرزها معطل نشوند.

نظرپور،  همچنین از زائران اربعین حسینی خواست در مسیرهای منتهی به کربلای معلا و نجف اشرف از خودروهای عمومی استفاده کنند، در جاهای مطمئن اسکان یابند و به صورت دسته جمعی حرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز