شه روش در گفت گو با برنا:

امیدوارم نماینده خوبی از طرف بسکتبال ایران باشم

۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۱:۲۶
کد خبر: ۳۴۴۴۴۹
"امیررضا شه روش" بستکبالیست جوان قزوینی در خصوص دعوت شدنش به کمپ جهانی بستکبال بدون مرز گفت:‌ تمریناتم را چندین برابر کردم تا بتوانم نمایش خوبی را ارائه دهم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "امیررضا شه روش" بستکبالیست قزوینی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا در خصوص دعوت شدن به کمپ جهانی بسکتبال بدون مرز گفت: خوشحالم از اینکه به عنوان تنها نماینده ایران در این اردو حضور پیدا میکنم و بعد از اینکه دعوت شدم، تمریناتم را چندین برابر کردم تا بتوانم نمایش خوبی را ارائه دهم.

وی در خصوص پیگیری مقدمات سفر به کادانا گفت: در سال گذشته هم تیمی ام، محمد یوسف‌ وند  به نخستین دور کمپ جهانی بسکتبال بدون مرز در ایالات متحده آمریکا دعوت شد که بخاطر این دعوت جامعه بستکبال خوشحال شدند اما به دلیل تاخیر فدراسیون بسکتبال برای ارسال مدارک، وی از حضور در این کمپ بازماند.

"شه روش" ادامه داد: خوشبختانه امسال فدراسیون بستکبال تا به این لحظه پیگیری های لازم را برای سفر من به کانادا صورت داده است.

بازیکن بستکبال تیم "ری را" قزوین و تیم ملی جوانان ایران در خصوص شکست های اخیر تیم "ری را" گفت: تیم "ری را" جوان ترین تیم در مسابقات است و هدف ما بیشتر به دنبال کسب تجربه است تا نتیجه.

وی در پاسخ به این سوال که "حاشیه های بازی مازندران چه بود؟" گفت:‌ حاشیه ای در کار نبود من به دلیل اینکه تعداد خطاهایم زیاد شده بود تعویض شدم و این حق را مربی ام داشت که تعویضم کند.

وی افزود: من 7سال است که با آقای حمیدی که در حال حاضر سرمربی تیم "ری را" است، کار میکنم و با ایشان مشکلی ندارم و فردای روز بازی با کاله به تمرینات بازگشتم.

فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) از "امیررضا شه روش" بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت کرد تا در دومین کمپ جهانی بسکتبال بدون مرز حضور یابد.

این کمپ از 22لغایت 25بهمن ماه 1394 در تورنتوی کانادا برگزار می‌شود و شه‌ روش باید در این تاریخ خود را به کانادا برساند تا در این اردو شرکت کند.

"شه روش"بازیکن تیم ملی جوانان کشورمان در حال حاضر در تیم بستکبال "ری را" قزوین در لیگ دسته اول باشگاه های کشور توپ می زند.

کمپ بسکتبال بدون مرز زیر نظر فدراسیون جهانی و با همکاریNBA  (لیگ بسکتبال آمریکا) زیر نظر مربیان بسکتبال دانشگاهی برای معرفی ورزشکاران برتر به تیم های جهان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز