سرپرست هیات فوتبال استان قزوین:

هدف، برگزاری مجمع انتخابات تا دو ماه آینده است

۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۶:۳۰
کد خبر: ۳۴۴۹۲۰
هدف، برگزاری مجمع انتخابات تا دو ماه آینده است
باجیوند: هدف کوتاه مدت برگزاری مجمع بی طرفانه و سالم انتخابات رییس هیات فوتبال استان قزوین ظرف 2 ماه آینده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمید باجیوند سرپرست هیات فوتبال قزوین در خصوص آخرین وضعیت هیات فوتبال گفت: با حکم آقای کفاشیان مسئولیت هیات را تا 6ماه براساس قانون بر عهده گرفتم، تاکنون تغییر از نظر اسمی صورت گرفته، ولی تغییر و تحول به طور عملی صورت نگرفته است. امیدوارم با همکاری اهالی فوتبال شاهد ایجاد شرایط مطلوبی در فوتبال قزوین باشیم.

باجیوند افزود: در حال بررسی وضعیت در گذشته و شناخت بیشتر از هیات هستم تا با ایجاد آرامش و فضای دوستانه، مجمع انتخابات سالم و بی طرفانه را تا 2 ماه آینده برگزار کنیم.

سرپرست هیات فوتبال ادامه داد: امیدواریم اعضای مجمع و اهالی فوتبال قزوین از گذشته درس بگیرند و فردی را برای ریاست هیات انتخاب کنند که علاقه و انگیزه خدمت را داشته باشد و صرفا جایگاه خاصی نداشته باشد.

باجیوند ادامه داد: بهترین دوران فوتبال قزوین را در زمان مسئولیت مهندس پورمهدی شاهد بودیم ولی بازهم نتوانستیم نهایت بهره را برای پیشرفت فوتبال ببریم الان شما وضعیت آکادمی فوتبال را ببینید که سرمایه ورزشی استان چند سالی است به هدر می رود.

سرپرست هیات فوتبال قزوین گفت: نباید به رئیس هیات به عنوان یک دستگاه خودپرداز نگاه کنیم بلکه رئیس هیاتی باید در عرصه فوتبال حضور پیدا کند که انگیزه و توانایی اداره فوتبال قزوین را داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز