حسین نوروزی :

گسترش ورزش‌های همگانی یکی از مهم‌ترین اهداف شورای اسلامی شهر قدس

۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۴:۵۷
کد خبر: ۳۴۷۱۴۹
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر قدس گفت: گسترش ورزش‌های همگانی یکی از مهم‌ترین اهداف شورای اسلامی شهر قدس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران، حسین نوروزی با اشاره به اهمیت ورزش‌های همگانی به عنوان یک نیاز ضروری اظهار کرد: امروز بهترین شیوه برای مقابله با بیماری‌های رایج عصر ماشینی مانند چربی خون، دیابت، چاقی مفرط و بیماری‌های قلبی توسعه ورزش همگانی است.

وی با اشاره به دیدگاه غلط برخی مسئولان نسبت به هزینه کردن در ورزش بیان کرد: برخی از مسئولان گمان می‌کنند که توسعه ورزش همگانی امری هزینه‌بردار است که بازخورد مناسبی نیز در بر ندارد، در حالی که کمک در این عرصه، سرمایه‌گذاری یا به نوعی پیشگیری از صرف هزینه‌های گزاف درمانی است.

نوروزی با اشاره به برنامه‌های شورای اسلامی شهر قدس برای ارتقای سرانه‌های ورزشی این شهر تصریح کرد: توسعه و گسترش ورزش‌های همگانی یکی از مهم‌ترین اهداف شورای اسلامی شهر قدس است و تمامی شهروندان این شهر باید از شرایط مناسب و مطلوب برای انجام ورزش‌های همگانی برخوردار شوند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر قدس با اشاره به لزوم ایجاد فرهنگ ورزش کردن در بین مردم خاطرنشان کرد: ورزش‌های همگانی یکی از مهم‌ترین نیازهای هر شهر زنده و پویاست و شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس برای بسترسازی این امر تلاش می‌کنند.

نوروزی با اشاره به لزوم ایجاد شهر ورزش‌محور تأکید کرد: رسیدن به شرایط مناسب در ورزش‌های همگانی علاوه بر همت مسئولان ورزش شهرداری و توجه اعضای شورای اسلامی شهر، تعامل مطلوب اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس را نیز می‌طلبد.

وی ادامه داد: ادارات ذی‌ربط باید با هم‌افزایی و پرهیز از موازی‌کاری، در پیشرفت ورزش همگانی شهر قدس به صورت جدی مشارکت کنند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر قدس اظهار کرد: همچنین باید بدانیم که رسیدن به شرایط مطلوب در ورزش‌های همگانی بدون توجه به زیرساخت‌ها و گسترش فضاهای مناسب ورزشی مقدور نیست.

وی در پایان متذکر شد: یکی از کارهای شورای اسلامی شهر قدس و شهرداری این شهر حداقل درخصوص بانوان احداث یک پارک بانوان است که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز