فرماندار شهرستان شیراز:

۱۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات در این شهرستان مشارکت دارند

۱۳۹۴/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۶:۳۸
کد خبر: ۳۴۸۱۷۶
۱۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات در این شهرستان مشارکت دارند
فرماندار شهرستان شیراز گفت: افزون بر 10 هزار نفر در قالب عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان مشارکت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، حیدر عالیشوندی در دانشکده خبر شیراز اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان شیراز از دو ماه پیش فعال شده و بر اساس قوانین و دستورالعمل های انتخابات و برنامه زمانبندی ارایه شده توسط وزارت کشور فعالیت خود را دنبال می کند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات ستاد شهرستان شیراز با اشاره به فراهم شدن زیرساخت های لازم برای ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان شیراز بیان کرد: قبل از آغاز نام ‎‎‎نویسی و ثبت نام کاندیدا از بین 30 نفر از معتمدان و اقشار مختلف و بومی شهرستان، هشت نفر به عنوان عضو معتمد اصلی و پنج نفر به عنوان عضو معتمد علی البدل هیات اجرایی انتخاب می شوند.

وی گفت: افزون بر 600 شعبه ثابت و سیار برای اخذ رأی در شهرستان شیراز در نظر گرفته شده است.

فرماندار شیراز اظهار کرد: انتخابات پیش رو با توجه به همزمانی برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دارای حساسیت خاص است و حضور حداکثری مردم باعث پشتوانه و اقتدار نظام بوده که هرچه این حضور پر رنگ تر باشد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی باشکوه تر و بیشتر نمایان خواهد شد.

عالیشوندی در این دیدار همچنین خطاب به دانشجویان روابط عمومی دانشکده خبر شیراز گفت: یکی از وظایف خطیری که بر عهده شماست ایجاد نشاط و شادابی در جامعه برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز