مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان:

انسان دانا ثروت پایدار است نه نفت و اورانیوم

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۷:۱۰
کد خبر: ۳۴۸۷۹۴
انسان دانا ثروت پایدار است نه نفت و اورانیوم
خبرگزاری برنا، مدیر کل اداره آموزش و پرورش خوزستان گفت: امروزه نفت، گاز و اورانیوم، ثروت ‌های پایدار و ماندگار نیستند بلکه ثروت پایدار، انسان دانا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اهواز، محمد تقی ‌زاده  امروز در مراسم نمادین استانی نواختن زنگ هفته پژوهش که در دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه(س) ناحیه 2 اهواز برگزار شد، اظهارداشت: یک جامعه و تمدن زمانی در مسیر انحطاط و سقوط قرار می‌گیرد که مردم آن ویژگی‌های پرسش و پژوهش را نداشته باشند.

 وی با اشاره به سابقه دیرینه پژوهش در کشور، افزود: امروزه نفت، گاز و اورانیوم ثروت‌های پایدار و ماندگار نیستند بلکه ثروت پایدار انسان دانا است؛ انسانی که ذهن پژوهشگر و پرسشگر دارد. ما در تمدن دیرینه خود اندوخته‌ های بسیاری داریم اما باید با درک، معرفت و شناخت به ابعاد مختلف این اندوخته‌ ها توجه کنیم.

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه دانش‌آموزان باید ذهنی پرسشگر داشته باشند، گفت: باید این اندوخته ‌ها را شناسایی و معرفی و به دانش‌آموزان منتقل کنیم تا با استفاده از دانش در دنیا تأثیرگذار شویم؛ با این رویکرد می ‌توانیم در دنیای علم و تکنولوژی اثربخش باشیم.

 عضو شورای اداری استان خوزستان، با اشاره به اقدامات پژوهشی در آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: امسال توانستیم معلمان پژوهشگر را گردهم آورده و از آن‌ها تقدیر کنیم؛ با کوچکترین اقدامات می‌ توان بزرگترین امیدواری را در جامعه ایجاد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز