حجت‌الاسلام‌والمسلمین زکریا نکویی:

امروزه جنگ، جنگ تفکر و عقاید است

۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۰۸:۴۳:۱۷
کد خبر: ۳۴۹۰۴۴
امروزه جنگ، جنگ تفکر و عقاید است
دشمن می‌خواهد که شهدا فراموش شوند که تجدید میثاق با خانواده شهدا قوت قلبی برای همه ماست.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران سازمان بسیج رسانه کشور با خانواده شهید علی چقازردی " شهید صداوسیمای استان کرمانشاه " دیدار کردند.

001_44

به گزارش خبرنگزاری برنا در رکمانشاه، مدیر ارشد سازمان بسیج رسانه کشوردر این دیدار گفت: همگی ما در عصر حاضر مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب هستیم و باید راه امام‌خمینی (ره) و شهدای عزیزمان را ادامه داده و آن‌ها را سرلوحه‌ی زندگی خود قرار دهیم.

ابراهیم گرمابدری اظهار داشت: خرسندیم که در عرصه حاضر به برکت خون شهدا و باعزت و اقتدار مردم مانع ورود دشمن به کشور شده ایم.

وی با اشاره به اینکه در عمل باید راه شهدا را ادامه داد، افزود: برای ما افتخار بزرگی است که در عرصه رسانه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین زکریا نکویی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه کشور نیز گفت: بحمدالله اقتداری که در کشور حاکم شده مدیون قطره قطره خون شهدا است و زبان ناتوان از سختی‌ها و تنهایی‌هایی است که خانواده شهدا کشیده‌اند.

001_43

وی افزود: شهدا تا زمانی که زنده بوده‌اند متعلق به خانواده و زمانی که به شهادت می‌رسند متعلق به کل کشور هستند و وظیفه ما تکریم از خانواده شهداست.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه کشور گفت: امروزه جنگ، جنگ تفکر و عقاید است و دشمن می‌خواهد که شهدا فراموش شوند که تجدید میثاق با خانواده شهدا قوت قلبی برای همه ماست.

نکویی ادامه داد: یکی از اهداف مادر کشورشناسایی شهدا و زنده کردن یاد و خاطره آن‌هاست.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید شهدای رسانه را چراغ هدایت خود بدانند، افزود: شناسایی شهدای رسانه و تکریم آن‌ها از مهم‌ترین موضوع‌هایی است که باید در فضای رسانه بیشتر به آن پرداخته شود.

001_445

 گفتنی است: شهید علی چقازردی در سال 1315 در روستای گراوند بالادربند کرمانشاه به دنیا آمد و دوران کودکی را درخانواده‌ای مذهبی گذراند و دوران تحصیلی را تا کلاس ششم قدیم تحصیل کرد و به علت نبود امکانات از ادامه تحصیل بازماند و بعداز ترک تحصیل به کار کشاورزی پرداخت و سپس به استخدام صداوسیمای کرمانشاه درآمد که در تاریخ هشت آبان 1365 به درجه رفیع شهادت نائل گردید پیکر پاک این شهید والا مقام در گلزار شهدای شهر کرمانشاه باغ فردوس به خاک سپرده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز