انعقاد قرارداد مولدهای خودتامین در ۵۰ شرکت صنعتی ساوه

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۳:۰۳
کد خبر: ۳۴۹۷۷۱
انعقاد قرارداد مولدهای خودتامین در ۵۰ شرکت صنعتی ساوه
50 مشترک صنعتی این شهرستان با هدف کاهش میزان پیک بار و صرفه جویی در مصرف انرژی برق، قرارداد مولدهای خودتامین منعقد کردند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان مرکزی، مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان ساوه گفت: علاوه بر مشترکین صنعتی، چهار مشترک بخش کشاورزی در ساوه نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کرده اند.

مطهری، کاهش هزینه بالای انتقال و تلفات ناشی از انتقال انرژی از تولید تا مصرف را ازمزایای مولدهای کوچک تولید برق در محل مصرف عنوان کرد.

وی افزود : برق تولیدی واحدهای طرف قرارداد شرکت توزیع برق ساوه حدود 15 هزار و 700 کیلو وات است که این رقم با توجه به استقبال مشترکان در آینده نزدیک افزایش می یابد.

وی گفت : از ابتدای امسال بیش از 667 انشعاب غیر مجاز در ساوه و غرق آباد جمع آوری و 462 انشعاب جدید به متقاضیان واگذار شد.

وی اضافه کرد : از ابتدای سال جاری بیش از 784 متر کابل خود نگهدار فشار متوسط با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و چهل میلیون ریال در شهرغرق آباد استقرار یافته است.

شرکت توزیع نیروی برق شهرستان ساوه بیش از 122 هزار و 36 مشترک خانگی ، صنعتی ، کشاورزی ، آزاد و سایر مصارف را تحت پوشش خدمات خود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز