فرمانده انتظامی استان کرمان:

به دنبال اجتماعی کردن نظم و امنیت هستیم

۱۳۹۴/۰۹/۲۵ - ۱۲:۵۶:۲۹
کد خبر: ۳۵۰۰۶۸
به دنبال اجتماعی کردن نظم و امنیت هستیم
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باید یافته های علمی خود را به سمت عملیاتی شدن ببریم و پلیس کرمان با انجام تحقیقات گسترده به دنبال اجتماعی کردن نظم و امنیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار "رضا بنی اسدی" در نشست تجلیل از پژوهش گران برتر که به همت دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان در سالن کوثر برگزار شد، ضمن گرامیداشت آغاز هفته پژوهش گفت: کار پلیس نمی تواند کار فرهنگی و اجتماعی صرف باشد و سایر نهادهای ذی ربط باید قبل از بروز بحران ها و آسیب های اجتماعی وظایف ذاتی خود را به انجام برسانند.

سردار بنی اسدی پلیس را حافظ امنیتی که سایر نهاد ها تولید کرده اند دانست و گفت: در شرایط فعلی و با توجه به امکانات موجود پلیس به تنهایی قادر به تامین امنیت مطلوب نخواهد بود.

وی دریافت راهکار های دانشگاهیان و جلب مشارکت سایر نهاد ها را در ارتقا سطح امنیت اجتماعی حائز اهمیت خواند و اضافه کرد: به عنوان مثال دانشگاه شهید باهنر کرمان 13 هزار دانشجو و 650 نفر عضو هیات علمی دارد که می تواند در تولید نظم و امنیت مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: : باید یافته های علمی خود را به سمت عملیاتی شدن ببریم و پلیس کرمان با انجام تحقیقات گسترده به دنبال اجتماعی کردن نظم و امنیت است.

وی در ادامه طرح "مراقبت همسایه از همسایه" را طرحی کاربردی و زیر مجموعه طرح "شورای معتمدین محله" معرفی کرد و گفت: مردم چنان چه درک کنند دستگاه های امنیتی تامین کننده اصلی ترین نیاز آن ها یعنی امنیت هستند پشتیبانی و همراهی خود را افزایش خواهند داد.

سردار بنی اسدی در پایان با اهدای لوح های تقدیر از برگزیدگان پژوهشی عرصه نظم وامنیت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز