نفرات برتر رقابت های کیک بوکسینگ قزوین معرفی شدند

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۴:۰۶
کد خبر: ۳۵۱۵۱۶
نفرات برتر رقابت های کیک بوکسینگ قزوین معرفی شدند
رقابت های"بهترین بهترین های کیک بوکسینگ ایران" و مسابقات استانی جام شهدای حرم در شهر اقبالیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رقابت‌های"بهترین بهترین‌های کیک بوکسینگ ایران" و مسابقات استانی در سالن میلاد اقبالیه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

photo_2015-12-20_09-09-57

افشین هادی چگینی رییس هیئت ورزش های رزمی استان قزوین در خصوص این مسابقات به خبرنگار برنا گفت: رقابت های بهترین بهترین ها با شرکت ١٢١رزمی کار از شش استان زنجان، مرکزی، کرج، گیلان، تهران و قزوین به صورت انفرادی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مصطفی صنمی از همدان، ابوالفضل احمدزاده از زنجان، عباس طاهری از تهران، حسین توحیدی و منصور حیدری از کرج، جواد جعفری و حسین برزگرنیا از قزوین و منصور حیدری از قم عنوان برتر را کسب کردند.

چگینی در خصوص رقابت های استانی نیز گفت: رقابت های انتخابی استان قزوین با نام شهدای حرم همزمان با رقابت های بهترین بهترین ها برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها که کیک بوکسینگ کاران استان در سه رده سنی؛ نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند تیم های شهر اقبالیه، آبیک و قزوین به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

این رقابت ها با حضور مسوولان ورزشی استان، علایی مقدم معاون اداره ورزش و جوانان استان قزوین و همچنین پدر و برادر شهید حمید سیاهکالی مردای از شهیدان حرم برگزار شد.

photo_2015-12-20_09-10-01

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز