مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد عنوان کرد:

ارائه تخفیف ۱۵ درصدی برای صدور پروانه اشتغال و فعالیت ناوگان حمل و نقل بار

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۵:۳۶
کد خبر: ۳۵۲۰۴۷
ارائه تخفیف ۱۵ درصدی برای صدور پروانه اشتغال و فعالیت ناوگان حمل و نقل بار
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد از تخفیف 15 درصد در هزینه‌های پروانه اشتغال و فعالیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین مختاری اظهار کرد: در راستای سیاست‌های تشویقی جهت ثبت‌نام ناوگان و فعالان حوزه حمل و نقل بار درون شهری تا پایان سال جاری به میزان 15 درصد به عنوان تخفیف در هزینه‌های پروانه اشتغال و فعالیت لحاظ می‌گردد.

وی افزود: هماهنگ با سیاست‌های تشویقی شهرداری از طریق ارائه تسهیلات و اتخاد تمهیدات لازم و در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر بالاخص کسب درآمدهای تکلیفی و ارائه خدمات مطلوب به هیئت مدیره سازمان موارد ذیل پیشنهاد گردید که پس از بررسی مورد موافقت قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: به دلیل زمان‌بر بودن تشریفات صدور پروانه بهره‌برداری برای متقاضیان، پیشنهاد می‌شود کسانی که دارای پروانه کسب از اتحادیه بوده و اقدام به تغییر مکان نموده‌اند، با اخذ هزینه کامل و تعهد سه ماهه از شرکت برای تایید مجدد مکان جدید اقدام و پروانه موقت صادر گردد.

مختاری با اشاره به اینکه در صورت عدم اقدام در طی مهلت ارائه شده نسبت به تعطیلی شرکت اقدام خواهد شد، گفت: در خصوص شرکت‌های که از مراجع ذیصلاح (سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و ...) مجوز دارند، ضمن اخذ تعهد رعایت ضوابط و مقررات نسبت به صدور پروانه برای شرکت‌های مذکور اقدام و به استناد کمیسیون ماده 7 نیز حداکثر ظرف مدت 5 ماه نسبت به اخذ تاییدیه‌های لازم اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در راستای سیاست‌های تنبیهی و تشویقی تا پایان سال جاری، متقاضیان تمدید پروانه فعالیت و اشتغال که در موعد مقرر نسبت به تمدیدپروانه اقدام نمایند، به میزان 15 درصد در هزینه تمدید به عنوان تخفیف برخوردار و در غیر این صورت، برابر رای کمیته انضباطی جریمه می‌گردند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه این پیشنهاد باستناد مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص امکان افزایش 20 درصد نرخ خدمات سالانه ارائه گردیده، گفت: جهت تکریم ایثارگران در صورتی‌که در موعد مقرر نسبت به تمدید پروانه و یا اخذ مجوز جدید اقدام نمایند، به میزان 30 درصد به عنوان تخفیف لحاظ می‌گردد.

مختاری اضافه کرد: تقسیط هزینه حق‌الثبت پروانه بهره برداری در صورت ضرورت و با تشخیص مدیرعامل سازمان مسـاعدت لازم انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در خصوص شرکت‌های بدون مجوزی که توسط رای هیات انضباطی پلمپ می‌گردند با اخذ تعهد و دریافت هزینه‌های صدور مجوز، حداکثر به مدت 5 ماه جهت کسب شرایط و دریافت مجوزات مهلت داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد بیان کرد: سازمان در راستای سیاست‌های تشویقی و جذب دفاتر دارای پروانه کسب از اتحادیه، به ازای هر سال اعتبار باقی‌مانده مجوز پروانه، به میزان 5 درصد تخفیف صدور پروانه بهره‌برداری لحاظ می‌گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز