مسئول برگزاری شانزدهمین نمایشگاه مبلمان و روشنایی:

شانزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و روشنایی در مشهد برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۹:۲۷
کد خبر: ۳۵۲۱۶۴
شانزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و روشنایی در مشهد برگزار می‌شود
مسئول برگزاری شانزدهمین نمایشگاه مبلمان و روشنایی گفت: شانزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و روشنایی از یکم تا چهارم دی ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

سعید مقدم در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد، از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و روشنایی در مشهد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از صنایعی که توسعه تولید و صادرات آن می تواند نقش مهمی در اقتصاد کشور داشته باشد ، صنایع مبلمان است؛ شانزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و روشنایی از یکم تا چهارم دی ماه با حضور 180 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری شانزدهمین نمایشگاه مبلمان و روشنایی افزود: این نمایشگاه در مساحت 18 هزار متر مربع با حضور شرکت‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، تهران، فارس و اصفهان و همچنین کشورهای ترکیه، آلمان و ایتالیا برگزار می‌شود که در مقایسه با سال گذشته فضای این نمایشگاه گسترده‌تر شده است.

وی تاکید کرد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را در زمینه تولید انواع مبلمان کلاسیک، مدرن، راحتی، اداری، سرویس خواب، بوفه، کتابخانه، ویترین، میز و صندلی ناهارخوری، لوستر و روشنایی در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

مقدم ادامه داد: شانزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و روشنایی با هدف نمایش توان کشور در این عرصه و همچنین معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی های این بخش در مشهد برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز