اثر جدید شاعر جوان مشهدی برای حمایت از کودکان مهاجر افغانستانی؛

این کتاب می‌خواهد برای کودکان لباس بخرد

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۴:۰۶
کد خبر: ۳۵۲۲۴۴
این کتاب می‌خواهد برای کودکان لباس بخرد
شاعر جوان مشهدی مجموعه شعرش را به صورت الکترونیک منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سلمان نظافت یزدی شاعر جوان مشهدی مجموعه شعرش را با عنوان «دلقکان سرهنگ»، منتشر کرد.

«دلقکان سرهنگ» مجموعه شعر آزاد سلمان نظافت است که شعرهای اجتماعی، عاشقانه و اجتماعی او را در بر می‌گیرد.

این کتاب با شعار «این کتاب می‌خواهد برای کودکان لباس بخرد» منتشر شده است تا برای برای تهیه لباس عید کودکان مهاجر افغانستانی از مخاطبانش کمک بگیرد.

در پیام انتشار این کتاب می‌خوانیم:« این کتاب می‌خواهد برای کودکان لباس بخرد.

در جهان شلوغ و بی در و پیکر امروز، کودکان بی‌گناه‌ترین هستند. آن‌ها نباید به جرم زندگی، بیهوده سختی بکشند؛ بیهوده غمگین باشند. مجموعه شعر «دلقکان سرهنگ» سلمان نظافت، شاعر خراسانی، رایگان و در قالب پی دی اف منتشر شده است. این کتاب سعی دارد تا از مخاطبان بخواهد هرچند کوتاه، به فکر کودکان مهاجر افغانستان باشند. شما هم می‌توانید در شادی این کودکان برای داشتن لباس عید، سهیم باشید. محمدکاظم کاظمی شاعر و منتقد معاصر واسطة رساندن کمک شما به این کودکان خواهد بود. می‌توانید کمک‌هایتان را از سه هزار تومان تا سه هزار میلیارد تومان، به حساب او بفرستید. شماره کارت بانک تجارت به اسم محمدکاظم کاظمی: 6273532010484322

لینک دانلود دلقکان سرهنگ: http://goo.gl/KCvbLo»

نمونه‌ای از شعر این کتاب را با هم می‌خوانیم: «برای فرار از شب به تن تو پناه می‌برم/ برای فرار از اندوه به کلمه/ از اندوه و شب نپرس/ آوارگان جهان دوستان منند/ باران که می‌بارد/ نمی‌توانم عاشقانه در آغوش بگیرمت/ به کوهستان فکر می‌کنم/ و مهاجرانی که جهان در کوله‌‌بارشان خلاصه شده/ این زمستان کشتگان زیادی خواهد داشت/کودکان و زنان و عاشق‌ها.»

گفتنی است؛ پیش از این مجموعه شعرهای سرزمین هزار خورشید، کافور عطر خوبی است و حلزونی در آستانه دنیا از سلمان نظافت یزدی منتشر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز