مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان:

نهادینه کردن پژوهش و فکر علمی در مدارس و دانش آموزان ضروری است

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۱:۲۳
کد خبر: ۳۵۲۲۵۰
نهادینه کردن پژوهش و فکر علمی در مدارس و دانش آموزان ضروری است
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان تاکید کرد: باید پژوهش و فکر علمی در مدارس و دانش آموزان نهادینه شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زنگی آبادی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه علمی، آموزشی و پژوهشی دانش آموزان و معلمان آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، گفت: مطالعه و پژوهش از مهمترین شاخص های توسعه یک کشور هستند.

وی جامعیت ، تعمق در فکر کردن و انعطاف پذیری را از مهمترین ویژگی های فکر علمی برشمرد و خاطر نشان کرد: نهادینه کردن فکر علمی در دانش آموزان ضروری است.

زنگی آبادی بر ترویج فرهنگ پژوهش و مطالعه در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: نگاه مقطعی به پژوهش جهت شرکت در جشنواره ها و نمایشگاه ها مشکلی از جامعه و مدارس را حل نخواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان از کسب رتبه برتر اقدام پژوهی سارا سلجوقی، مریم نیک پور و بتول عبدالله نژاد معلمان مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با عنوان«چگونه توانستم علاقه و انگیزش دانش آموزان پایه اول دوره ابتدایی را در مهارت های نوشتاری افزایش داده و خود باوری آنها را بهبود بخشم» خبر داد.

علی زنگی آبادی با بیان اینکه پژوهش، اولویت اصلی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان است، گفت: طرح دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان «محمد علی حاجی زاده عسکری و امیر احمد حاجی زاده» با موضوع «بررسی تربیت فکر از منظر قران و حدیث » رتبه سوم جشنواره جوان خوارزمی را نیز کسب کرد.

بر پایه این گزارش؛ نمایشگاه علمی ، آموزشی و پژوهشی دانش آموزان و معلمان آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، مسئولان و جمعی از مدیران و دانش آموزان در مدرسه تدبیر این به همت معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی این ناحیه برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز