معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

آغاز فعالیت تیم بازرسی ویژه آموزش و پرورش استان کرمان

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۷:۰۵
کد خبر: ۳۵۲۲۵۶
آغاز فعالیت تیم بازرسی ویژه آموزش و پرورش استان کرمان
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز فعالیت تیم بازرسی ویژه آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید رضا دعاگویی با اعلام این خبر گفت: تیم بازرسی ویژه اداره کل آموزش و پرورش با حضور نمایندگانی از معاونان آموزش و پرورش استان تشکیل وفعالیت خود را در حوزه های مختلف بر اساس شاخص های تعریف شده در شهرستان‌ها و مناطق استان آغاز خواهد کرد.

وی توجیه و هدایت واحد های اجرایی ادارات و مدارس، ارتقا فرهنگ پاسخگویی و شفاف سازی و آگاهی از وضعیت عملکرد حوزه های اجرایی را از مهم ترین اهداف تشکیل تیم بازرسی ویژه آموزش و پرورش استان برشمرد.

دعاگویی خاطر نشان کرد: گزارش بازدید این تیم از شهرستان ها و مناطق استان در شورای معاونان آموزش و پرورش استان مطرح و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جلسات توجیهی شاخص های ارزشیابی ارزیابی ادارات آموزش و پرورش استان ویژه تیم بازرسی در راستای آشنایی با شاخص های تخصصی حوزه مورد بازدید تشکیل شده است.

بر پایه این گزارش؛ تیم بازرسی ویژه آموزش و پرورش استان کرمان به سرپرستی حمید رضا دعاگویی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی و نمایندگانی از معاونان آموزش و پرورش استان تشکیل و فعالیت خود را از هفته آینده در شهرستان ها و مناطق استان آغاز خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز