ملاصالحی: البرز برای برگزاری انتخابات آماده است

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۰:۰۸
کد خبر: ۳۵۲۵۲۶
ملاصالحی: البرز برای برگزاری انتخابات آماده است
تمام فعالیت های تبلیغاتی زودهنگام رصد می شود و تذکرات لازم دراین زمینه به داوطلبان احتمالی داده می شود و درصورتی که تبلیغات خارج از چارچوب قانون باشد،ثبت خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی و فرهنگی استاندار البرز با اعلام اینکه از ابتدای سالجاری برنامه ریزی ها برای برگزاری انتخابات پرشور صورت گرفته است، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه عظیمی برای نظام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، حجت اله ملاصالحی با اشاره بر  نقش موثر رسانه ها در فصل انتخابات گفت: از ابتدای سالجاری برنامه ریزی های انتخاباتی با در نظر گرفتن سه مولفه مهم مردم، داوطلبان و تشکیلات اجرایی دراستان البرز آغاز شده است.

وی مولفه مردم و تلاش برای حضورحداکثری آنان را در انتخابات، پشتوانه ای برای نظام خواند و ادامه داد: هرزمانی که مردم به صحنه آمدند موفق شدیم، چنانچه تاریخ انقلاب اسلامی سراسر پر از پیروزی ازاین حضور بوده است.

دکتر ملاصالحی با اعلام اینکه در استان البرز شاهد فعالیت 440 تشکل غیردولتی یا سازمان مردم نهاد هستیم، افزود: امروز شاهد آن هستیم که در شرایط فعلی اقتصادی کشور تشکل های غیردولتی به بهترین وجه نقش خود را ایفاء می کنند.

وی تاکید کرد: اگر فعالیت احزاب درچارچوب قانون باشد، همه مشکلات حل خواهد شد و فعالیت احزاب نباید فصلی باشد.

رئیس ستاد انتخابات البرز گفت: مولفه دوم بحث انتخابات، داوطلبان هستند که باید مطابق قانون عمل کرده و برنامه های خود را ارائه دهند که در این صورت امین مردم محسوب شده و مجریان نیز از آنان حمایت میکنند.

ملاصالحی تشکیلات اجرایی را مولفه دیگر انتخابات در برنامه ریز ها عنوان کرد و افزود: بر اساس تقویم روز شمار فعالیتهای انتخاباتی این استان با توجه به قوانین انتخاباتی به پیش می رود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون شش کمیته در زمینه انتخابات در البرز تشکیل شده و فرمانداران و بخشداران تمامی فعالیت های خود را در این زمینه در پیش گرفته اند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز تاکیدکرد: تمام فعالیت های تبلیغاتی زودهنگام رصد می شود و تذکرات لازم دراین زمینه به داوطلبان احتمالی داده می شود و درصورتی که تبلیغات خارج از چارچوب قانون باشد،ثبت خواهد شد.

ملاصالحی در ادامه به بحث مهم برگزاری انتخابات الکترونیکی در مرکز استان البرز اشاره کرد و  گفت: اگرچه زیرساخت های استان البرز دچار مشکل است، به طور مثال بسیاری از ساختمان های دستگاه های اجرایی استیجاری هستند، اما این امر سبب نشده تا متولیان اجرایی انتخابات از فعالیت های انتخابات الکترونیکی بازبمانند.

وی یادآورشد: تمام حوزه های انتخابیه کنترل و مشکلات آسیب شناسی شده است، بنابراین دستگاه های اجرایی متولی انتخابات الکترونیکی در فرصت باقی مانده رصد های لازم را دراین زمینه انجام می دهند.

ملاصالحی در پاسخ اظهارکرد: تمام تبلیغات داوطلبان احتمالی رصد و تخلفات ثبت می شود اما داوطلبان باید بدانند که هرنوع فعالیتی که غیرقانونی و سبب مشوش شدن افکار عمومی شود در کلان به ضرر نظام خواهد بود.

معاون استاندارالبرز با تاکید براینکه باید انسجام داخلی را حفظ کرد ادامه داد: احزاب باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که هرموقع که ما خواستیم مردم پای صحنه بوده اند، بنابراین باید در جهت حفظ آرامش و امید تلاش کنند.

ملاصالحی با اشاره به اینکه 86 درصد مردم عملکرد دولت را قبول دارند، گفت: مردم در قبال برخی رفتارها سکوت می کنند، درعین آنکه خوب می فهمند، بنابراین احزاب که خود بخشی از جامعه هستند باید در جهت مصالح نظام و منافع مردم عمل کنند.

وی با یادآوری این نکته مهم که گروه های سیاسی در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره فعالیت داشته اند، ادامه داد: فعالیت احزاب نباید محدود به زمان خاصی شود و با صداقتی که با مردم در پیش می گیرند، می توانند زمینه حضور پرشور آنان را در صحنه انتخابات فراهم کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز