نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

نقطه عطف مجلس باید پاسخگویی به مطالبات به حق مردم باشد

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۷:۵۱
کد خبر: ۳۵۳۳۹۸
نقطه عطف مجلس باید پاسخگویی به مطالبات به حق مردم باشد
"داوود محمدی" با بیان اینکه همه باید نسبت به قانون تمکین داشته باشیم، مطرح کرد: نقطه عطف مجلس باید پاسخگویی به مطالبات به حق مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، داوود محمدی نماینده فعلی مردم قزوین در دوره نهم مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با حضور در فرمانداری قزوین برای دوره دهم انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

محمدی در حاشیه ثبت نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری قزوین در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران استان قزوین با اشاره به انگیزه حضور خود در انتخابات گفت: احساس وظیفه کردم در راستای تکمیل اقدامات گذشته که نیمه تمام مانده و برای ارائه خدمت بهتر به هم‌استانی ها و رشد و اعتلای استان در این عرصه حضور داشته باشم.

وی با اشاره به نقاظ ضعف مجلس نهم عنوان کرد: در یک نگاه کلی مجلس نهم یکی از سخت ترین مجالس بود چراکه کشور به لحاظ بودجه در وضعیت نامناسبی بود اما علی رغم همه این مشکلات باید تلاش شود در حوزه هاتیی که مردم بیشتر توقع دارند گام های بلندی برداشته شود همانند کنترل تورم؛ خروج از رکود ایجاد اشتغال تدوین قوانین مناسب برای سرعت در اقثصاد و تحقق اقتصاد مقاومتی

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس تنها راه برون رفت از مشکلات را موارد ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب دانست و عنوان کرد: نقطه عطف مجلس باید پاسخگویی به مطالبات به حق مردم باشد و باید بپذیریم 42 درصد جوانان تحصیل کرده کشور بیکار هستند و این از جمله مشکلالت اساسی کشور است.

محمدی با بیان اینکه باید در بخش تولید تحرک و پویایی داشته باشیم، در ادامه تصریح کرد: اگر ما قوانین را پالایش کرده و گاها قوانین دست و پاگیر را حذف کنیم خیلی از مشکلات کشور را حل کرد.

این مسؤول در پاسخ به حمایت از جانب احزاب و گروه ها تاکید کرد: بنده در انتخابات مستقل شرکت کرده‌ ام.

وی با اشاره به نظارت استصوابی شورای نگهبان اظهار کرد: نظارت استصوابی پیش بینی شده در قانون اساسی بوده و اگر ما نسبت به این نقد داشته باشیم درواقع نقد به قانون اساسی است چراکه این بند در قانون اساسی آمده همه باید نسبت به آن تمکین داشته باشیم و اگر شخصی اعتراضی هم دارد باید از راهکارهای قانونی پیگیری کند.

محمدی با اشاره به نظر تاکید رهبر انقلاب مبنی بر داشتن نظر صریح و شفاف در مورد فتنه 88 و 9 دی ابراز کرد: در نظام جمهوری اسلامی فصل الخطاب رهبری است و زمانی که خود ایشان به شکل صریح در این حوزه ورود پیدا کرده اند همه باید از آن تبعیت کنیم.

نماینده مردم قزوین، ابیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش بینی فضای استان در انتخابات گفت: مردم ما بصیر و موقعیت شناس هستند و با توجه به ضرورت حضور در انتخابات قطع‌ یقین حضور پررنگی خواهند داشت؛ ممکن است که مردم به خاطر کاستی ها اعتراضاتی هم داشته باشند اما به طور حتم به صحنه آمده و دشمن را ناامید می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه حضور پرشکوه و گسترده مردم در انتخابات برای دشمنان قابل تحمل نیست، خاطرنشان کرد: انتخابات دهم نیز همانند دیگر صحنه ‌ها همچون برگ زرینی در تاریخ کشور خواهد درخشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز