فرماندار کوهدشت در نشست خبری با خبرنگاران:

چینش هیات اجرایی کوهدشت یک طرفه نیست/ برخی تلخ زبانی می‌کنند

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۹:۳۳
کد خبر: ۳۵۳۴۲۹
چینش هیات اجرایی کوهدشت یک طرفه نیست/ برخی تلخ زبانی می‌کنند
فرماندار کوهدشت در نشست خبری با خبرنگاران گفت:که قرآن را بین افراد انتخاب شده هییت اجرایی کوهدشت حکم قرار داده تا بی‌طرف باشند

به گزارش خبر گزاری برنا از کوهدشت لرستان، نشست خبری فرماندار کوهدشت با اصحاب رسانه این شهرستان در محل فرمانداری کوهدشت برگزار شد.

محمدکرم محمدی فرماندار کوهدشت در این نشست خبری به اصلی ترین پرسش خبرنگاران مبنی بر شائبه چینش یک طرفه هییت اجرایی انتخابات در این شهرستان به نفع یک فرد خاص گفت: پروسه‌ انتخابات از روزی که کاندیداهای احتمالی از پست‌ها استعفا دادند شروع شده است و کار ما هم آماده ساختن بسترحضور مردم است اما نکته مهم این است که ما نباید در کار هیئت نظارت دخالت کنیم.

وی با بیان اینکه میزان مقبولیت و مشروعیت نظامهای سیاسی  درگرومقوله  انتخابات‌ است ، تصریح کرد: در نظام ما که یک نظام اسلامی است صیانت و امانت‌داری از آرا مردم  اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

فرماندار کوهدشت افزود: کارها بر اساس زمان بندی انجام شده صورت گرفته و همه ما باید در راستای فراهم کردن فضای آرام و ایمن برای برگزاری انتخابات آتی تلاش وکمک  کنیم.

 محمدی  ضمن اشاره به  شرایطی که قانون برای متعمدین تعیین کرده است ،عنوان کرد: معتمدین باید از همه اقشارجامعه باشند و ما هم چنین کرده‌ایم.

محمد کرم محمدی با دفاع از ترکیب هییت جرایی انتخابات در کوهدشت خطاب به خبرنگاران تآکید کرد: در هر محاکمه و در انظار عموم از آن‌‌ها دفاع می‌کنم و مطمئن هستم  اگر همه‌ امکانات شهر را به آن‌ها بدهند هرگز تخلف نمی کنند.

نماینده عالی دولت در کوهدشت با بیان اینکه دربین لیست هییت اجرایی شهرستان کوهدشت  روحانی با درجه اجتهاد هم وجود دارد ،خاطر نشان کرد: افرادی هستند که ۶۵ ماه جبهه دارند، آدم هست که ۲۹ سال در این شهر مدیر بوده، چگونه ممکن است چنین کسانی تخلف کنند.

محمدی ادامه داد:که قرآن را بین افراد انتخاب شده هییت اجرایی کوهدشت حکم قرار داده تا بی‌طرف باشند.

فرماندار کوهدشت تصریح کرد: درامراجرا هر قولی داده‌ام تا پای جان پایش هستم و بدان پای‌بند خواهم بود زیرا رهبری رأی مردم را حق‌الناس خوانده است ورئیس‌جمهورهم بر سلامت انتخابات تأکید داردواین را وظیفه‌ی خود می‌دانم.

محمد کرم محمدی با این بیان که  برای هر شعبه‌ اخذ رآی ۶ نفر را خواهیم گذاشت ، افزود:از نیروهای جوان هم استفاده خواهیم کرد.

وی  با تصریح اینکه  دولت در انتخابات ،نظر تحلیلی ندارد، خاطر نشان کرد: انتخابات مقوله‌ایست که با حاشیه خوب پیش نمی ‌رودلذا باید یاد بگیریم انتخابات متعلق به خود مردم است و به گونه ایی فعالیت کنیم  که به روشن‌گری بیانجامد و مردم بتوانند به راحتی انتخاب کنند نه اینکه فضا را با حواشی تاریک کنیم.

فرماندار کوهدشت بابیان اینکه بحمدالله هیج مشکلی در انجام انتخابات نداریم، عنوان کرد:شهرستان آرام است و هیج مشکل امنیتی وجود ندارد.

محمد کرم محمدی فرماندار کوهدشت در پایان سخنان خودبا اشاره به اینکه  نقدها باید با تزریق آرامش توام باشد، گفت: چون به دنبال مافیا درست کردن نبوده و نیستیم برخی تلخ‌زبانی می‌کنند.

گفتنی است که  ترکیب هییت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه کوهدشت ورومشگان  شائبه های زیادی از سوی نیروهای سیاسی کوهدشت مبنی بر چینش این هییت به نفع شخصی خاص ایجاد کرده است که این شائبه ها منجر به چالش این نیروها خصوصاً اصلاح طلبان این حوزه انتخابیه  با فرماندار کوهدشت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز