آیت الله داود صمدی آملی:

حقایق شهدای ما به تمام جهان گسترش یافته است

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۴:۱۸
کد خبر: ۳۵۳۵۰۰
حقایق شهدای ما به تمام جهان گسترش یافته است
آیت الله داود صمدی آملی گفت: خون شهدا در عملیات به ثمر نشست و عراق بیدار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گلستان، آیت الله داود صمدی آملی در یادواره شهدای عملیات کربلا 4 در گرگان اظهار داشت: این محفل عظیم در تکریم از شهدای کربلای 4 برگزار می شود. این شهدا با نام 175 شهید غواص در کشور درخشیده شده اند.

وی بیان داشت: وظایف پیغمبرهای قبل از خاتم الانبیا سه چیز است. اعلام نبوت، تایید انبیا گذشته و اخبار از انبیا آینده وظایف آنهاست.

صمدی آملی خاطرنشان کرد: خون، مظلومیت و تنهایی شهدا در عملیات به ثمر نشست و عراق بیدار شد. مردم کشورهایی که درحال حاضر در جنگ هستند، نحوه جنگ را از شما آموختند.

او ادامه داد و افزود: حقایق شهدای ما به تمام جهان گسترش یافته است و همه از رشادت های آنان مطلع هستند. شجاعت نیروهای استان گلستان از باوفاترین ها بوده است.

آیت الله داود صمدی آملی گفت: شما مردم گلستان باید به شهدایتان افتخار کنید. بعد از عملیات بیت المقدس 7، مرتضی قربانی آخرین شهید این منطقه بود که به همراه سردار تقی مهرانی با یک موتور به دل عراقی ها زد و برای این کار توضیح داد.

وی تصریح کرد: مرتضی قربانی دلیل این کارش را این طور بیان کرد که باید عراقی ها بدانند که ما نیرو داریم.

صمدی آملی از 8 سال دفاع مقدس سخن گفت و بیان داشت: در سال 1368 جبهه مملو از جمعیت بود و گردان ها به دو بخش تبدیل شده بود. هدف از طراحی عملیات کربلای 4، سقوط بصره بود.

آیت الله داود صمدی آملی در پایان اظهار داشت: علت اینکه ما در جنگ از غواصان تلفات داشتیم این بود که پس از شکستن خط مقدم به عنوان تک تیرانداز نیز خدمت می کردند و شهید می شدند.

گفتنی است؛ دومین یادواره شهدای عملیات کربلای 4 با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و نماز جمعه گرگان و جمع کثیری از مردم ولایتمدار شهر گرگان شامگاه پنجشنبه در مصلی این شهر برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز