با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران :

از خانه کشتی در حال ساخت شهرستان قدس بازدید بعمل آمد

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۸:۴۰
کد خبر: ۳۵۳۵۷۴
از خانه کشتی در حال ساخت شهرستان قدس بازدید بعمل آمد
گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل ورزش استان تهران بهمراه جمعی از مسوولان از روند ساخت خانه کشتی شهرستان قدس بازدید بعمل آوردند.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، حمیدرضا گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران بهمراه اینانلو معاون فرماندار، رییس شورای شهر ، رییس اداره ورزش و جوانان و شهردار از خانه کشتی در حال ساخت واقع در 30 متری شورا و زمین سه هزار متری واقع در خیابان شریعتی (کاج سابق) مربوط به اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس بازدید کرد.

در این بازدید با توجه به اهمیت موضوع تکمیل عملیات، جزئیات پروژه به اطلاع مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران رسانده شد.

گرشاسبی دراین بازدید اعلام کرد با توجه قرار گرفتن شهرستان قدس در  طرح آمایش، تعداد پروژه های نیمه تمام این شهرستان نیز  از اعتباراتی برخودار خواهد شد.

7K5O4783

وی همچنین از شهرداری و شورا در خصوص زمین ورزشی 4 هکتاری جهت چمن مصنوعی برای بازی های فوتبال نیز تشکر کرد و اظهار داشت  بخش خصوصی در ورزش باید فعالتر باشد

خدابخش محمدزاده پودینه در حاشیه این بازدید اظهار کرد: موضوع آغاز عملیات عمرانی خانه کشتی که در سال‌های گذشته عملیات احداث آن بعد از مرحله ساخت اسکلت متوقف شده بود، به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس دوباره آغاز شده است.

وی بیان کرد: از دیگر موضوعات ورزشی شهرستان تنها زمین خاکی باقی‌مانده از ده‌ها زمین خاکی فوتبال شهر قدس (سه هزار متری) خیابان شریعتی و متعلق به اداره ورزش و جوانان شهرستان است که برجا مانده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس افزود: تبدیل این زمین خاکی به چمن مصنوعی موضوعی بود در سفر رئیس جمهور وقت جناب آقای احمدی‌نژاد مطرح شد اما تحقق نیافت.

محمدزاده پودینه تصریح کرد: با توجه به ضرورت ساماندهی و تبدیل به احسن و نیاز جوانان و ورزش‌دوستان و علاقه بسیاری از فوتبال‌دوستان به تبدیل زمین خاکی به چمن مصنوعی، بنابراین شورای شهر و شهرداری به مدیرکل ورزش و جوانان پیشنهاد واگذار زمین به شهرداری را مطرح کردند.

وی ادامه داد: شورای شهر طرحی مبنی بر واگذاری زمین به شهرداری یا تنظیم تفاهم‌نامه مبنی بر مشارکت پروژه بین شهرداری و اداره ورزش و جوانان را اعلام کرده است و انتظار داریم هرچه سریع‌تر با همت عزیزان اداره ورزش و جوانان این مجموعه تعیین تکلیف شود، با توجه به اینکه شورای اسلامی در فصل بودجه‌نویسی 95  قرار دارد امیدوارم این امر به زودی محقق شود تا شورا و شهرداری آن را در ردیف کارهای عمرانی سال آینده پیش‌بینی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس در پایان متذکر شد: علاقه وافر مجموعه شورای اسلامی شهر قدس و شهرداری به توسعه اماکن ورزشی به جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی باعث شده است تا حمایت ورزش همگانی و سایر رشته‌ها در دستور کار این شورا قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز