به منظور بازسازی و ایمن سازی فضاهای آموزشی؛

افزایش سهم آموزش و پرورش از بودجه استان ضروری است

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۹:۱۷
کد خبر: ۳۵۴۰۴۱
افزایش سهم آموزش و پرورش از بودجه استان ضروری است
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خواستار افزایش سهم آموزش و پرورش از بودجه های استانی به منظور باز سازی و ایمن سازی مدارس استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی در دیدارمدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با اشاره به فاصله یکهزار و 30 کیلومتری دو مدرسه در شمال و جنوب استان کرمان، اظهار داشت: دامنه فعالیت آموزش و پرورش در استان کرمان پراکنده است.

وی با اشاره به اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط مدارس در اقصی نقاط استان، گفت: معلمان تنها نماینده دولت در مناطق دوردست هستند.

محسن بیگی با اشاره به تحصیل بیش از 27 هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان، خاطر نشان کرد: 63 دستگاه کانکس آموزشی به منظور تحصیل بیش از چهار هزار دانش آموز اتباع خارجی در استان، آماده سازی، تجهیز و نصب شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تحصیل بیش از 550 هزار دانش آموز در مدارس استان اشاره کرد و گفت: جمعیت دانش آموزی در استان رو به رشد است.

محمد محسن بیگی خاطر نشان کرد: تنها 35 درصد فضا های آموزشی در استان استاندارد هستند و 65 درصد آنها نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند.

وی با اشاره به سهم 2 درصدی آموزش و پرورش استان کرمان از بودجه های استانی در چند سال اخیر، گفت: افزایش سهم آموزش و پرورش از بودجه های استانی به منظور بازسازی و ایمن سازی مدارس در استان ضروری است.

محسن بیگی اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری 239 مدرسه زیر 5 نفر در استان کرمان مشغول فعالیت هستند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز