سرپرست فرماندهی انتظامی کوهدشت خبر داد:

دستگیری ۳ سارق مغازه ها در کوهدشت

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۰:۰۷
کد خبر: ۳۵۴۳۲۸
دستگیری ۳ سارق مغازه ها در کوهدشت
سرپرست فرماندهی انتظامی کوهدشت از دستگیری 3 سارق مغازه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، سرهنگ "سلطان‌مراد زارع" در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 11 این فرماندهی برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مغازه داخل شهر، با هماهنگی مقام قضایی به محل حادثه اعزام شدند.
وی در ادامه افزود: گروه مجرب کلانتری 11 شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی 3 سارق را شناسایی و در یک عملیات غافل‌گیرانه دستگیر کردند.
زارع ادامه داد: سارقان در بازجویی‌های فنی به 5 فقره سرقت مغازه  اعتراف کردند.
به گفته سرپرست فرماندهی انتظامی کوهدشت، از سارقان تعدادی لوازم برقی و خودرو شامل موتورجوش، باطری‌، ضبط ، جک و آیینه خودرو، آیفون، دی وی دی‌، سنگ فرز و پمپ آب، دریل  و دینام، لب‌تاب و موتور کولر، آچار و 12 برگ دسته چک‌، مقداری  کابل و پارچه و انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.
 
کشف محموله 11 تنی برنج قاچاق در خرم آباد
سرپرست پلیس آگاهی استان از کشف 11 تن برنج قاچاق در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
سرهنگ "علی امرایی" گفت‌: ماموران پلیس آگاهی استان در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در عوارضی آزاد‌راه اندیمشک- خرم‌آباد یک دستگاه کامیون باری را توقیف کردند.
وی افزود‌: در بازرسی از کامیون مذکور که از استان‌های جنوبی به پایتخت بارگیری شده بود 11 تن برنج خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
امرایی ارزش محموله مکشوفه را 700 میلیون ریال اعلام و اظهار داشت : در این خصوص یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز