زلزله، شهرستان راور استان کرمان را لرزاند

۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۶:۱۰
کد خبر: ۳۵۵۵۳۷
زلزله، شهرستان راور استان کرمان را لرزاند
مدیرکل بحران استان کرمان گفت: زلزله‌ سه مرتبه شهرستان راور در استان کرمان را لرزاند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محسن صالحی زاده صبح پنجشنبه افزود: زمین‌لرزه ای در ساعت 07 و 20 دقیقه و 30 ثانیه و در عمق 10 کیلومتری زمین به بزرگی 4.3 ریشتر شهرستان راور در استان کرمان را لرزاند.

وی با اشار ه به اینکه موقعیت مرکز این زلزله در عرض 31.08 شمالی و 57.08 شرقی گزارش شده است، یادآور شد: این زلزله در فاصله 33 کیلومتری مرکز شهرستان راور و 35 کیلومتری مرکز دهستان ریحانشهر زرند گزارش شده است.

مدیرکل بحران استان کرمان خاطر نشان کرد: پس از آن نیز 2 زلزله دیگر در ساعت 09 و یازده ثانیه به بزرگی 4.4 ریشتر در عرض ۳۱.۰۴۴ شمالی و طول ۵۷.۰۵۳ شرقی و در ساعت 09 و 08 دقیقه و 16 ثانیه با 3.2 ریشتر در عرض ۳۱.۰۷۵ شمالی و طول ۵۷.۰۴۶ شرقی، شهرستان راور در استان کرمان را لرزاند.

صالحی زاده با تاکید براینکه  این سه زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین اتفاق افتاده است، گفت: تاکنون از میزان خسارت‌های احتمالی گزارشی دریافت نشده است. شهرستان راور از مناطق زلزله‌خیز استان کرمان محسوب می‌شود.

وی افزود: آخرین زلزله نیز در ساعت 10 و 05 دقیقه و 30 ثانیه به بزرگی ۳.۳ ریشتر در عرض ۳۱.۰۵۴ شمالی و طول ۵۷.۰۳۵ شرقی در عمق 12 کیلومتری دهستان ریحانشهر- کرمان به وقوع پیوست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز