در جلسه شورای اداری استان مطرح شد:

حربه دشمن در حال حاضر کاهش قیمت نفت است

۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۱:۵۳
کد خبر: ۳۵۵۶۰۴
حربه دشمن در حال حاضر کاهش قیمت نفت است
استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان گفت: در حال حاضر دولت با اقدام ناجوانمردانه کاهش قیمت نفت روبه روست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که با موضوع هفته وحدت و اجلاس استانی نماز که با حضور دبیر هیات دولت، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور که در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات یکی از مسایلی در حوزه ی سیاست داخلی است و همه باید به ابعاد مختلف و وجوه این امر مهم توجه داشته باشیم.

وی افزود: مجموعه دولت و وزارت کشور از آغاز سال جاری وارد فرآیند انتخابات شدند و یکی از مسایل مهم نیز در این راستا، ایجاد وحدت و همدلی برگزارکنندگان انتخابات با شورای نگهبان به عنوان ناظر انتخابات است.

همتی ابراز کرد: تاکید و مشی رییس جمهور این است که کارگزاران و برگزارکنندگان انتخابات به دنبال این نباشند که فلان حزب یا گروه خاص پیروز انتخابات باشد بلکه تنها اجرای قانون در این امر مهم و ضروری است.

استاندار قزوین در ادامه بر ضرورت بی طرفی در انتخابات توسط مجریان انتخابات و مسئولان و مدیران دولتی تاکید کرد و گفت: با توجه به ضرورت اجرای دقیق قانون انتخابات بایستی هر نظری که داریم را در سینه نگه داشته تنها در نوشتن برگه رای در روز برگزاری انتخابات تجلی سازیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: دستگاه های دولتی و مجریان انتخابات باید به حق الناس بودن آرای مردم توجه داشته باشند و رعایت این مهم باید در تمامی مراحل انتخابات مورد عنایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هدف دولت در انتخابات اجرای فرمایشات رهبر انقلاب است، ابراز کرد: بنابراین هیچکدام از مجریان انتخابات در کلیه شهرستان ها و بخش های استان به هیچ وجه حق ندارند له یا علیه فرد یا جریانی اقدامی کرده یا حرفی بزنند بلکه تلاش همه ما بایستی در راستای فراهم آوردن زمینه مناسب در راستای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشد.

کاندیداها و طرفدارانشان در چارچوب اخلاق اسلامی تبلیغات کنند

همتی تصریح کرد: انتظار ما از دستگاه های نظارتی نیز این است در هر نقطه ای از استان که مشاهده کردند کارگزاران دولت له یا علیه شخصی اقدامی کرد یا حرفی زد با سند و مدرک معرفی کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ذات خود واگرایی و رقابت دارد، گفت: گاهی نیز این رقابت ها از حیطه انصاف و جوانمردی خارج می شود؛ از همه کاندیداها و طرفدارانشان تقاضا داریم که در چارچوب اخلاق اسلامی تبلیغات کنند و مواظب باشند که در این خصوص دچار تخریب، افترا و گناه نشوند.

استاندار قزوین با اشاره به وضعیت فعلی دولت گفت: دشمنان نظام وقتی دیدند که مردم تحت هدایت رهبر انقلاب مساله هسته ای را دنبال می کنند تلاش کردند از راه دیگری به ما ضربه بزنند و اقدام به پایین آوردن قیمت نفت کردند و این مشکل بایستی با برنامه ریزی مناسب میان و بلند مدت در راستای تقویت اقتصاد غیرنفتی مرتفع شود.

این مسئول افزود: در شرایط فعلی که دولت با این اقدام ناجوانمردانه در خصوص کاهش قیمت نفت رو به روست درعین حال بایستی به وظایف خود در حوزه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی عمل کند که این امر موجب شده با شرایط سختی به وظایف خود بپردازد.

فرهنگ تکریم ارباب رجوع باید در بین کارگزاران دولت نهادینه شود

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی و بانکها افزود: با توجه به نزدیکی انتخابات با همدلی و احساس مسئولیت باید سعی داشته باشیم که از بخشی نگری و نگاه جزیره ای پرهیز و ضمن اجرای مقررات همه ی جوانب را در نظر داشته باشید.

همتی در پایان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تکریم ارباب رجوع از سوی مدیران دستگاه های اجرایی ادامه تاکید کرد و گفت: فرهنگ تکریم ارباب رجوع باید در بین کارگزاران دولت نهادینه شود و مدیران دستگاه های اجرایی مراقب رفتار کارکنان خود باشند که احساس نارضایتی در مردم بوجود نیاید چراکه احترام به مردم نیاز به اعتبار و هزینه ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز