امام جمعه خرم‌آباد:

بصیرت و بیداری مهمترین وظیفه کشورهای اسلامی

۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۶:۳۴
کد خبر: ۳۵۵۸۶۱
بصیرت و بیداری مهمترین وظیفه کشورهای اسلامی
امام جمعه خرم‌آبادگفت: آمریکا قصد دارد با طرح ادبیات شیعه و سنی در میان مسلمانان اختلاف ایجاد کرده و از تمدن نوین اسلامی جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد افزود: آمریکا به بهانه فعالیت های موشکی ایران تحریم های جدید علیه افراد و شرکت‌ها ایجاد کرده است.

وی با ببان اینکه دشمنی آمریکا علیه ایران تمام شدنی نیست اظهار داشت: ایران باید قدرت دفاعی خود را تقویت کند.

وی تصریح کرد: تیزبینی امام راحل و بصیرت والای رهبری که آمریکا را به عنوان دشمن اصلی بشریت معرفی کرده اند بیش از پیش درک می شود.

وی ادامه داد:تصویب خزانه داری آمریکا برای برداشت پول های بلوکه شده جمهوری اسلامی بیانگر دزدی آشکار آمریکا است.

خطیب جمعه خرم آباد ادامه داد: آمریکا در خصوص حمله پرتاب موشک ناوچه های ایران به کشتی های آمریکایی دروغ می گوید چراکه به هیچ وجه چنین چیزی رخ نداده است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در کنفرانس وحدت گفت: رهبری فرمودند آمریکا خیرخواه ملت ایران نیست و نباید از دشمنی این دولت غفلت کرد.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا از روی کینه و عداوت می باشد افزود: اقدامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ادامه دارد و ملت باید بیدارو هوشیار باشد.

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام (ره) به گورباچف این یک پیام را تاریخی و پیام توحید دانست و گفت: شخص گوربا چف از بی توجهی به این پیام ابراز تاسف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ادامه داد: نامه های رهبری به جوانان اروپا و آمریکا نیز نمونه نامه امام خمینی (ره) به گورباچف است.

وی گفت: ما باورداریم همچنان که نامه امام راحل زمینه نابودی شرق شد نامه رهبری نیز باعث بیداری جوانان و نابودی غرب می شود.

وی همچنین به سالروز صدور فرمان کشف حجاب توسط رضا خان اشاره کرد و افزود: این حادثه از وقایع تلخ ایران اسلامی است.

وی اظهار کرد: دشمنان می دانند یکی از ابزارهای مهم سلطه جهانی آنها رواج بی بند و باری در جوامع است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی گفت: بی بند و باری خلاف عفت عمومی بوده ازین رو باید غیرت دینی داشته و اجازه ترویج بی بندو باری را به افراد نداد چراکه اگر عفت عمومی در جامعه از بین برود ، دارایی برای جامعه باقی نخواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: برخی ها به نام همایش مراسم رقص و پایکوبی و آوازخوانی را به صورت مختلط برگزار می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ادامه داد: این افراد در مواجهه با اعتراض جامعه، این حرکت خود را به نشاط و شادابی تعبیر می کنند و اعتراض می کنند که چرا آنها را در مقابل دین قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: اینگونه رفتار ،آنها را در مقابل دین قرار داده ، چراکه با برگزاری این همایش ها نباید انتظار دیگری داشت.

وی با طرح این پرسش که انتظار دارید با این رفتارها شما را انسان مومن، دلسوز و انقلابی بدانند افزود: هرجا جریان های بی بند و باری، ضد ولایت و جریان های فساد نفوذی هست شما انجا حضورداشته اید.

خطیب جمعه خرم آباد ادامه داد: ما مخالف نشاط و شادابی جامعه نیستیم اما برخی افراد در جلسات خصوصی خود به امام و جایگاه ولایت اهانت می کنند و به ارکان جمهوری اسلامی اعتقاد ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی اضافه کرد: این افراد باید اعلام برائت کنند چراکه رهبری مهمترین وظیفه امروز را بصیرت و هوشیاری می دانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز